5800 n8 gibi olsun !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

slhtnr

Üye
    Konu Sahibi
5800 n8 gibi olsun !!!
arkadaşlar varmı bilmiyorum ama 5800'ı n8 gibi yapabilir miyiz? tuşlar ekran falan yapabilir miyiz? şimdiden çok teşekkürler
 

maxIm4

Üye
androidli detected
 
evet sen 5800 a 500 lira veriyosun sonra biz sana burda bir program veriyoruz teefonun 1 milyar lık n8 oluyor !!
 
ya 1000 liralık telefon olması imkansız 5800 12 mp olsun nerde o günlerrr
 
250 lırayada dijital fotoğraf makinesi alırsın
 
cfwler ile bayağı benzetebilirsin,ama maalesef symbian 3 uygulamaları çalışmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...