5800 n-gage

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 n-gage
Öncelikle herkese iyi günler. Hackli 5800mda n-gageyi falan sorunsuz hallediyorum. oyunu kuruyuorum. sorunsuz fakat açarken. hata veriyor. error.kodu falan var. yabancı yazıyı çevirince açık uygulamaları kapatın gibi bişey diyor bildiğim kadarıyla. halbüki hiçbir uygulama açık değil. 5800da oynanmaz demeyin videoları var. ben bir şeyi yanlış yapıyo falan olabilirim. yardım ederseniz çok sevinirim
 
    Konu Sahibi
yok mu bilen ?? çok istiyorum yaa. Ama gidip bi n serisi al demeyin. Elimdekiyle yetinmeye çalışıyorum.d
 
    Konu Sahibi
allah rızası için yaa. yokmu bilen vardır yani. görüyüorum çok var oynayan. niye yardım etmiyonuz?
 
oynanmıyor kardeşim n gage sadece n serisi telefonların içinde var veya birisi seni şakalamış oluyor diye
 

Oğuzhan

Üye
hey Allahim ya bilen yok demek ki yardim edemiyo bosuna yazip durma bilen biri gorur yakinda yardim eder

----------Eklendi @ 21:39:03 ---------- Yazıldı @ 21:38:08 ----------

oynanmıyor kardeşim n gage sadece n serisi telefonların içinde var veya birisi seni şakalamış oluyor diye
bir suru konu acildi forumlarda oynaniyo ngage oyunlari
 
Tepkiler: Kingmortall
hey Allahim ya bilen yok demek ki yardim edemiyo bosuna yazip durma bilen biri gorur yakinda yardim eder

----------Eklendi @ 21:39:03 ---------- Yazıldı @ 21:38:08 ----------

bir suru konu acildi forumlarda oynaniyo ngage oyunlari


ben forumda 5800 ile n gage oyunu oynayan birisini göremedim duymadım

----------Eklendi @ 21:41:32 ---------- Yazıldı @ 21:39:39 ----------

Oyunları açmadan önce rom patcher den patch leri disable yap.Virtual yüklemediysen yükle. Yoksa oynayamazsın. Ayrıca bildiğim kadarıyla binpda oyunlarının çoğunu 5800 da açamazsın forumda buldum dene
 

triad

Üye
smart office'i yükle , dili ingilizce yap telefonun olur.

----------Eklendi @ 12:42:45 ---------- Yazıldı @ 12:41:21 ----------

oynanmıyor kardeşim n gage sadece n serisi telefonların içinde var veya birisi seni şakalamış oluyor diye

benim telefonum 6700s n serisinden değil ama çalıştı.
 

mstf_l

Üye
hata heralde ram yetersizliginden ileri geliyor telefonunuzun bostaki ram i kac killme yada yada jbak task man ile bi temizlik yapın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...