The-Ice
Üye
5800 Modifikasyon Sorularım/Sorunlarım
Öncelikle iyi geceler MaxiCEP ailesi
Benim bu modifikasyon hakkında baya bir kafam karıştı.
1)Orjinal C6 gibi olurmu.
2)Kasma yapar mı?
3)Geri alınır mı?
4)Herhangi teknik yada mekânik bir sorun doğurur mu?
5)Hafızamdakiler gider mi?
6)En çok tavsiye edilen ve güvenli olan hangisidir nedir?
Kurulumu hakkında hiç bir bilgim yok bana yardım edebilecek var mı?
Benim bu modifikasyon hakkında baya bir kafam karıştı.
1)Orjinal C6 gibi olurmu.
2)Kasma yapar mı?
3)Geri alınır mı?
4)Herhangi teknik yada mekânik bir sorun doğurur mu?
5)Hafızamdakiler gider mi?
6)En çok tavsiye edilen ve güvenli olan hangisidir nedir?
Kurulumu hakkında hiç bir bilgim yok bana yardım edebilecek var mı?


