5800 kullanıcıları bı bakabilirmi lütfen..!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

akın_akın

Üye
    Konu Sahibi
5800 kullanıcıları bı bakabilirmi lütfen..!
SLM arkadaşlar baktıgınız için teşşekkürler.
sorularımı yazıyorum. İNŞ.. CEVAP ALIRIM.

1.bazı yerlerde 5800 daha pahalı bazı yerlerde daha ucuz acaba kutu içerigi daha azmı oluyor ve tam olarak kutuda neler oluyor. ona göre liste yapıp gıdıcem eksık varsa deiştircem.

2.bu nagıvasyon sesli yol tarıf edıyormu ve sınırlımı

3.sizce telefonu 559 tlye teknosadanmı alayım yoksa 499 tlye carrefourdanmı alıyım (bana teknosa bırazdaha güvenilir geliyor ama dahada pahalı):hmmm



 


TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
kutu içeriğinde usb kablo şarj cihazı kulaklık bileklik 8gb hafıza kartı veriliyor ovi maps var ücretsiz tekonosadan al bence sorun cıktımı hemen ilgileniyorlar.
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
teknosayı her zamn tercih et neden die sorarsan müşteri hizmetleri çok gelişmiş die biliyorum
 

sdctolga

Üye
kardeş garantisi olduktran sonra hiç fark etmez sen gidip garantiye verecekin ben aldım 480 tl toptan fiyatı tel in çok süper ayrıne net 2 gündür neti kullanıyorum ve kontor de düşmüyor nedense
 

Bosnalı86

Üye
Teknosa müşteri hizmetleri konusundan daha güwenilir dostum,kutu içeriğini arkadaş yazmış zaten yukarda,ben aldığımda orjinal kılıfı,ayaklığı,çift kalemi,penası,hafıza kartı,tv-out kablosu,usb kablosu wardı. tabi 7-8 ay oldu :ehe

--------------- Ekleme ---------------

Haa bu arada navigasyon artık ücretsiz oldu,yani lisans falan gerek kalmadı :oke:
 
fthdrncCc

fthdrncCc

Üye
bizim burda türkcell iletişm merkezinde 520 lira kutu iceriği yukarda yazılanın aynısı kvk garantili

ben teknosa ya sıcak bakmıyorum o ayrı mesele
ama ablama telefon aldım kapağının kenarından ısıklar geliordu ertesi gün geri götrdük hemen acılmamıs sıfır cıhazla değiştirdiler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt