akın_akın
Üye
5800 kullanıcıları bı bakabilirmi lütfen..!
SLM arkadaşlar baktıgınız için teşşekkürler.
sorularımı yazıyorum. İNŞ.. CEVAP ALIRIM.
1.bazı yerlerde 5800 daha pahalı bazı yerlerde daha ucuz acaba kutu içerigi daha azmı oluyor ve tam olarak kutuda neler oluyor. ona göre liste yapıp gıdıcem eksık varsa deiştircem.
2.bu nagıvasyon sesli yol tarıf edıyormu ve sınırlımı
3.sizce telefonu 559 tlye teknosadanmı alayım yoksa 499 tlye carrefourdanmı alıyım (bana teknosa bırazdaha güvenilir geliyor ama dahada pahalı)
sorularımı yazıyorum. İNŞ.. CEVAP ALIRIM.
1.bazı yerlerde 5800 daha pahalı bazı yerlerde daha ucuz acaba kutu içerigi daha azmı oluyor ve tam olarak kutuda neler oluyor. ona göre liste yapıp gıdıcem eksık varsa deiştircem.
2.bu nagıvasyon sesli yol tarıf edıyormu ve sınırlımı
3.sizce telefonu 559 tlye teknosadanmı alayım yoksa 499 tlye carrefourdanmı alıyım (bana teknosa bırazdaha güvenilir geliyor ama dahada pahalı)



