5800 kendi oyununu silme ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

x76

Üye
    Konu Sahibi
5800 kendi oyununu silme ?
Arkadaşlar 5800' ın kendi 2 oyununu nasıl silebilirim acaba ?
 
  • Beğen
Tepkiler: pessimistvhdt


pessimistvhdt

Üye
xd xD xd
 

die4me

Üye
seçenek diosn düzenle dıosn snra oynu seçip kaldır dıosn silinmesi lasım.. kendi oynu olduuu içn silinmeyebilir bide uygulama yöneticisnden dene.. oda olmassa silinmıodur çünkü hard format attıııındada bütün programlar silınıo ama o iki oyun silinmıo telefonun sisteminde olan bişe olablr o iki oyn ama yinede dedklermi bi dene
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
kendi oyununu silemezsin..o versiyonda gömülü..
 

UniqueDemon

Üye
Aslında versiyonda gömülü olması bence çok saçma.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
nokia öyle yapmış.telefonu süslemek için..:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

tekirium
Cevap
53
Görüntüleme
2K
0sıfırcı
Cevap
7
Görüntüleme
576
z.ibra
Cevap
19
Görüntüleme
849
z.ibra


Üst Alt