Adam mesajı 1 yıl önce yazmış, insanlar onun mesajı hakkında hala yorum yapıyorlar. Herhalde bu 5-10 sene daha devam eder sonra da babadan oğula...

))) Belli ki arkadaş 1 sene önce iyi niyetle birşeyler paylaşmış, ama bizim çekemeyen insanlarımız : "ne gerek var programa" diye tepki gösteriyorlar. Biraz saygılı olalım. Muhtemelen burada yazılanları bile görmediği gibi böyle bir paylaşım bile yaptığını unutmuştur arkadaş. Ama yine de çoooook teşekkürler arkadaşım paylaşma güzelliğini gösterdiğin için. Birşeyler paylaşmadan atıp tutanlara ders olsun!