5800 kamera sesini kapatmak.

Sponsorlu Bağlantılar

Slck*

Slck*

Üye
Programa ne gerek var ki kullandığınız tercihin uyarı seslerini kapatın tamamdır ;)
 


classnet16

classnet16

Üye
program güzel ama sertifika kabul etmiyor.yardımcı olursan arkadaşım sevinirim
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
teşekkurler
 
yasin054

yasin054

Üye
Ben de bütün cevap ları okudum herkes birbirine sataşıyor.Her zaman uyarı seslerini kapatmaya mı ugraşacagız.Ne kadar aklında olsada olmuyor bazen unutuyor insan.Bir arkadaş ın yazdıgı gibi hiç mi gizli cekim veya sessiz bir ortamda çekim yapamayacağız.İndirip deneyeceğim (tel:5800)
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Yaaaa bu kamera sesLerini kapatmayı kamera ayarLarında sesi değiştir yerine entegre edemezmiyiz ? bunun bi yoLu yokmu ?
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Teşekkürler
 

kurtay74

Üye
eline sağlık payaşım için teşekkürler
 

taineour

Üye
ya adam türkçe olmayan bi açıklama kopyalamış koymuş buraya sizde sırf iş olsun die teşekkür etmişsiniz.
 
mraz

mraz

Üye
aynen öyle kardesim tüm tercihlerde geçerli.. tercihteki uyarı seslerni kapalı yaptınmı kamera sesi kapanır yani bu programın bi espirisi yok...
 
PlaJGezgini

PlaJGezgini

Üye
Güzel kardeşim 5800 'ın kamera sesini istediğin zaman zaten PROGRAMSIZ kapatabiliyorsun. Ne gerek var programa?
 

estomb

Üye
paylaşım için sagol fakat gerekli bi program olarak görmedim
 

serkan20000009

Üye
niye o kadar uğraşıonuz sessizde çekseniz olmuyormu ?
 
devran_34

devran_34

Üye
tesekurler
 

bilginona

Üye
Adam mesajı 1 yıl önce yazmış, insanlar onun mesajı hakkında hala yorum yapıyorlar. Herhalde bu 5-10 sene daha devam eder sonra da babadan oğula... :)))) Belli ki arkadaş 1 sene önce iyi niyetle birşeyler paylaşmış, ama bizim çekemeyen insanlarımız : "ne gerek var programa" diye tepki gösteriyorlar. Biraz saygılı olalım. Muhtemelen burada yazılanları bile görmediği gibi böyle bir paylaşım bile yaptığını unutmuştur arkadaş. Ama yine de çoooook teşekkürler arkadaşım paylaşma güzelliğini gösterdiğin için. Birşeyler paylaşmadan atıp tutanlara ders olsun!
 

Starsley

Teşekkürler
 
serhat_002

serhat_002

Üye
camera ayarlarından camera sesi1-2-3 tercihleri varr 3. olanı seçin kamera sesi fela çıkmıyo zaten.....
 
dadaraz

dadaraz

Üye
sessiz... tercihlerden...
 


Üst Alt