gtals
Üye
+1Arkadasım sen playstation al. Adı üstünde telefon bu oyun makinesi degil. Kendi capında oyun oynatır daha fazlasını bekleme!!!

yaw nedir bu 5800ın sizden çektiği mubarek yakında telefondan uçmasınıda istyeceksiniz




valla telefonu kullanmayı bilirsen uçurursun arkadaşımevet evet ben erzurumda ilk aldıgımda bizim arkadaşlar bu telefon uçuyodurda şimdi diyorlardı =D
![]()

ben müzik açıp aynı anda msn ye girip aynı anda bolt browserle facebooka giriyorum hiç de kasma yapmıyor![]()
![]()

1500 tl verip alacağın iphone nin 450 tl lik 5800 göre artılarını ve eksilerini aldığında bizimle paylaşırsan seviniriz5800'dan bende memnun değildim. 4-5 kere servise gitti. Bende Nokia'yı tüketici haklarına verdim ve paramı geri aldımBugün kurtuldum o telefondan. Mümkünse inşallah uygun bir iPhone almayı düşünüyorum
![]()
