5800 ım var ama memnun değilim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gtals

gtals

Üye
    Konu Sahibi
5800 ım var ama memnun değilim
arkadaşlar elimde 5800 var ama telefondan keyif alamıyorum oyun oynayamıyorum telefonda arasıra yavaşlamalar oluyor bunun olmayacağı oyun oynayabileceğim ve mesajlaşabileceğim bir telefon arıyorum önerisi olan ?:allalla:

--------------- Ekleme ---------------

upup
 


testament16

testament16

Üye
Arkadasım sen playstation al. Adı üstünde telefon bu oyun makinesi degil. Kendi capında oyun oynatır daha fazlasını bekleme!!!
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Oyunları en iyi oynayabileceğin telefon bildiğime göre iphone dir.istersen ondan al
 
21sacraments

21sacraments

Üye
yaw nedir bu 5800ın sizden çektiği mubarek yakında telefondan uçmasınıda istyeceksiniz
 
ozanazy

ozanazy

Üye
Eğer oyun oynamak istiyosan Psp alabilirsin ya da İpdo Touch 3G al ben almayı düşünüyorum iphone gibi bütün oyun uygulamaları rahatlıkla oynayabilirsin. Sen 5800'ı ne amaçla aldığını bilmiyosun sanırım. Eskiden oyun mu vardi renksiz ekranda yılan ne zevkli olurdu :)
 
uribaju

uribaju

Üye
Git bilgisayar al ok
 
Anußis

Anußis

Üye
yaw nedir bu 5800ın sizden çektiği mubarek yakında telefondan uçmasınıda istyeceksiniz

evet evet ben erzurumda ilk aldıgımda bizim arkadaşlar bu telefon uçuyodurda şimdi diyorlardı =D

:ehe:ehe:ehe:kop:
 
Anußis

Anußis

Üye
olmadı kanat takarım hah =D:ehe
 

vivaldi123

Üye
ben müzik açıp aynı anda msn ye girip aynı anda bolt browserle facebooka giriyorum hiç de kasma yapmıyor :D :D
 

nonamex

Üye
Multi Touch olmayan bir telefondan oyun performansı beklemek saçmalık olur zaten. Arkadaşın istediği gayet normal, ama sizin süper olmayan bir telefonu süper kategorisine sokmanız anormal :hmmm


Multi Touch destekli telefonlara bakın :oke:
 
werarce

werarce

Üye
ya sanki telefon 1000 tl lik bir telefonmuşta herşeyi bekliyorsunuz 450tl lik diğer bütün telefonlardan iyi dahada fazlasını beklemeyin rahat bırakın şu telefonu artık
 
M3L!H

M3L!H

Üye
5800'dan bende memnun değildim. 4-5 kere servise gitti. Bende Nokia'yı tüketici haklarına verdim ve paramı geri aldım :oke:Bugün kurtuldum o telefondan. Mümkünse inşallah uygun bir iPhone almayı düşünüyorum :)
 
gtals

gtals

Üye
    Konu Sahibi
ben müzik açıp aynı anda msn ye girip aynı anda bolt browserle facebooka giriyorum hiç de kasma yapmıyor :D :D

vivaldı onu yaparsan telefon kullanılmayacak derecede kasar sallama :nono:

nonamex cevabın için teşekkür dederrim
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
5800'dan bende memnun değildim. 4-5 kere servise gitti. Bende Nokia'yı tüketici haklarına verdim ve paramı geri aldım :oke:Bugün kurtuldum o telefondan. Mümkünse inşallah uygun bir iPhone almayı düşünüyorum :)
1500 tl verip alacağın iphone nin 450 tl lik 5800 göre artılarını ve eksilerini aldığında bizimle paylaşırsan seviniriz
 
Anußis

Anußis

Üye
şimdi Iphone ve 5800 karşılaştırılmaları cok yapıldı o yönden gerçekten 5800i destekliyorum. Chip ve baska mod storelerin yaptıgı incelemelerde üstün olan 5800 cıkıyor. Ancak Iphone genel itibariyle dokunmatikte kazanıyor :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt