güvercin
Üye
5800 ile ilgili bir kaç sorum var.
1-Facebook tarzı sitelerde paylaşılan resimler neden net değil bunun bir yöntemi varmı?(tarayıcı olarak opera kullanıyorum).Yine buna bağlı olarak face tarayıcıdan giriş yaptığımda çevrimiçi arkadaşlarımı göremiyorum ve sohbet kısmı çıkmıyo ben sohbeti ayrı programda yapıyorım ikisinide aynı anda yapmamız mümkünmü?
2-Bazı filmler dual diye tabir ettiğimiz çift ses özelliğine sahip.Bunları oynatabilen program varmı? yani iki ses arasında geçiş yapabilme özelliği olan program.
Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.
2-Bazı filmler dual diye tabir ettiğimiz çift ses özelliğine sahip.Bunları oynatabilen program varmı? yani iki ses arasında geçiş yapabilme özelliği olan program.
Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ediyorum.
