5800 ile gelen kulaklık ...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

novemberpasa

Üye
    Konu Sahibi
5800 ile gelen kulaklık ...
Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz cumartesi günü elektroworld den nokia 5800 xp bir telefonu aldım bende sonunda.Ama aldığımda 2 olaydan darbe yedim.Telefonun bataryası üzerinde "made in china" bu yazıyı görünce şaşırdım.Nokia gibi bir marka chine malı batarya.neyse bunu sineye çektim ama içinden çıkan kulaklık tam bir hayal kırıklığı.Benim araştırıp gördüğüm kulaklıklarla ilgisi yok.
Araştırdığım kadarı ile telefon ile verilen kulaklık

Bu kulaklık.ama bana verilen kulaklık

Ben bu kulaklığı istemiyorum.Bunun için yapabileceğimiz birşey var mı acaba ?
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar ...:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: cres557


fnldstntn

Üye
batarya çin malı fakat kulaklıklar sate bana orijinal kulaklık çıktı
bu

--------------- Ekleme ---------------

kazıklamişlar seni
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
eminim o sana verilen originalinden iyidir inan bana.:D çünkü kendi kulaklığı beşpara etmez dostum.
 

novemberpasa

Üye
    Konu Sahibi
elektro world gibi bir magazadan aldım.ürün faturası garanti belgesi dahil hepsi mevcut.Bunun için neler yapabilirim onu sordum zaten.Çok güzel yaklaşmışşın konuya ....:nono:
 
ve78el

ve78el

Üye
arkadaşım çin malı yazısı herkezde var. o senin dediğin kulaklık ise nokianın sonradan ürettiği 5800 kutularında yer alıyor ve daha iyi bir kulaklık gönül rahatlığıyla kullanabilirsin hayırlı olsun......
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
bende silivri kipadan almıştım içinden senin istediğin kulaklıktan çıktı ama 2 adet(kumanda kısmı hariç)hiç memnun değildim dostum istersen birini göndereyim sana sony mdr e11 modelini tavsiye ederim.hayırlı olsun
 
ookkaayy

ookkaayy

Üye
aynen o kulaklık daha güzel süper ses çıkıyo kime götersem hayran kalıyo felaket bas vuruyo tek sorunu ucundaki plastikler çıkıyo kayboluyo benimkiler kayboldu
 

OğuzcanAbi

Üye
hepişmizde aynı
 
daniel_23

daniel_23

Üye
sendeki kulaklık(beyaz) o resimdeki kulaklıktan daha iyi(bende de var ikisinide kullandım) ama kulak içi olduğu için belki sorun yaşıyorsundur hoşuna gitmemiş olabilir
2. kulaklığı değiştiremezsin kutu içeriğini herhangi bi şekilde değiştirmen mümkün değil, sadece ürün 1 ay içindeydi sanırım aynı hatayı 2 defa veya farklı hataları 3 defa tekrarlarsa değerinin iadesini veya yenisini alabilirsin
 

novemberpasa

Üye
    Konu Sahibi
bende silivri kipadan almıştım içinden senin istediğin kulaklıktan çıktı ama 2 adet(kumanda kısmı hariç)hiç memnun değildim dostum istersen birini göndereyim sana sony mdr e11 modelini tavsiye ederim.hayırlı olsun

Ben müziği durdurup başlatmak için 2 saat teli çıkar durdur.sonra çıkar tekrar başlat o olayı sevmiyorum fazla.bu kulaklık ondan ilgimi çekti.tele dokunmadan istediğin gibi müdahele edebiliyorsun.Gönderme şansın olabilirse almayı isterim ...
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
birincisi Çin malı diyerek kaç milyar nüfuslu bir ülkeyi küçümsemek çok yalnış..
Bulunduğun mahallenin tüm fırınları, kasapları, manavları sana Türk ürünü yapıyor-üretiyor olabilir ama hepsi aynı ürünü satamaz.. Bu nedenle Çin Malı vaaar, Çin Malı var..

İkincisi Nokia gibi dev bir şirketin Çin'de dev gibi bir fabrikası mevcuttur..

Kulaklığa gelince bunu bize değilde aldığın bayii ye söyleseydin mutlaka birşeyler yapar ve istediğin gibi bir nokia ürünü verirdi...:oke:
 
WastabMan

WastabMan

Üye
Bende Vatan Bigisayar'dan aldım dediğin gibi aynısı seninle.. :(
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
kumanda kısmı yok belirttiğim gibi sadece kulaklık kısmı var.aldığımda bundan iki adet vardı
istersen birini yollayabilirim.
 

GIRISKAN

Üye
elektro world gibi bir magazadan aldım.ürün faturası garanti belgesi dahil hepsi mevcut.Bunun için neler yapabilirim onu sordum zaten.Çok güzel yaklaşmışşın konuya ....:nono:
bende ankaradan elektroworldeen aldım kız markadasımın kulaklıgı ilk resmdekindne benimki seninkinden değişcektim ona çökcektim ama benimkinin sesi daha kaliteli die degişmedim digeri dandik sadece şekli var
 

^^Positive^^

Üye
Merhaba arkadaşlar geçtiğimiz cumartesi günü elektroworld den nokia 5800 xp bir telefonu aldım bende sonunda.Ama aldığımda 2 olaydan darbe yedim.Telefonun bataryası üzerinde "made in china" bu yazıyı görünce şaşırdım.Nokia gibi bir marka chine malı batarya.neyse bunu sineye çektim ama içinden çıkan kulaklık tam bir hayal kırıklığı.Benim araştırıp gördüğüm kulaklıklarla ilgisi yok.
Araştırdığım kadarı ile telefon ile verilen kulaklık

Bu kulaklık.ama bana verilen kulaklık

Ben bu kulaklığı istemiyorum.Bunun için yapabileceğimiz birşey var mı acaba ?
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar ...:oke:



Sana tavsiyem sakın Beyaz kulaklığı değiştirme çünkü siyah bozuk...
 
Crazy_Mehmet60

Crazy_Mehmet60

Üye
arkadaşım bendede o beyaz kulaklıktan var o orjinal kulaklık değilmi ya? Ses çok az geliyor:ağlarım:
 
~~ToRnAdO~~

~~ToRnAdO~~

Üye
çinde işçilik ucuz olduğu için bataryalar orda üretiliyo nokia nın kendi fabrikasıdır çalışan çinlidir
 
yuXeXescaner

yuXeXescaner

Üye
bu kulakalıkğı seviyorum varsayılan eko ayarında bile tatlı tatlı bass vuruyor..Tek elsiği beyaz olmazsı.. Siyah olsaydı keşke..
 
fark_lı_13

fark_lı_13

Üye
bende 5800 kullanıyorum beyaz kulaklık bendede çıktı diğer kulaklığı bilmem ama o da iyiiii
 
Erkanbap

Erkanbap

Üye
bana siyah kulaklık cıktı arkadaşımla beraber almıstık bırısı taaa 2008 de uretılen arkadasınkı bıraz daha sonra uretılen 5800 mış arkadaşımın dedıgıne göre ondakı beyez kulaklıkla değiştirdik siyah kulaklık sımdı perte cıktı bendekı beyaz dandık dedıgınız kulaklık taş gibi xD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt