5800 için windows 7 teması süper

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ka'in

Üye
    Konu Sahibi
5800 için windows 7 teması süper


Uploaded with




Uploaded with


dowland linki

Eyer beyendiyseniz teşekür etmeyi unutmayın.
 
Tepkiler: hacettepeliyim, s@hr@, volkan1497 ve 2 diğerleri

CoDeYs

Üye
bu tema daha önceden paylaşılmamışmıydı
 

ka'in

Üye
    Konu Sahibi
Sanmam konuyu açmadan önce inceledim win 7 var ama bunun gibi ikonları yok.
 

CoDeYs

Üye
peki ama gördügümü biliyorum
 

CoDeYs

Üye
yok denememe gerek yok önizlemeden belli oluyor bulursam söylerim
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
eline sağlık birçok win7 teması var ama bu oldukça güzelmiş
 

KELGER

Üye
vardı hatta bir yıl önce ben kullandım
 
dostum gerçekten görseli ve ikonları süper olmuş paylaşım için tşklll
 

'Şeref'

Emekli Yönetici


bir çok win7 var ama bu yeni arkadaş ikonlara bakarsan farkı anlarsın.

biliyorum abim bunun yeni olduğunu ben üstteki arkadaşa sordum .. kullandım diyor ama maxiceptenmi kullandığını yazmamış onu diyorum ..
 

ka'in

Üye
    Konu Sahibi


biliyorum abim bunun yeni olduğunu ben üstteki arkadaşa sordum .. kullandım diyor ama maxiceptenmi kullandığını yazmamış onu diyorum ..

pardon üzürdilerim bende o arkadaşa yazmıştım ama yanlışlık olmuş.
 

s@hr@

Üye
Emeğine sağlık...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...