emr-erock
Üye
artık ekimin sonlarına doğru bekleyeceğiz gelmezse dahada gelmez ama ümit var yani..v60 geleceğini sanmıyorum nokia eylülde yazılım gelecek ve son yazılım olacak dedi ve v51 çıktı bence v60 gelmeyecek c6 fw yükleyin süper bukadar hızlı olacağını bilmiyordum 5800

bir sene sonra mutlu son