woldemort12
Üye
5800 Ev Ekranı Kısayolları Sorun
Arkadaşlar telefonumda v40 kurulu.Dün gece format attım ve formattan sonra ev ekranında kısayol çubuğunu seçtiğimde gelen e posta kısayolu gelmedi :S Önceden kısayol çubuğu seçtğiğimde ayarlardayken e posta bildirimi çıkyordu ve ev ekranında maillerim görünüyordu ama formattan sonra sadece rehber çubuğunda çıkmaya başladı.Bunun çözümünü bilen var mı ? Şimdiden teşekkürler
Sorumu tam anlamamışsınız.Kısayol çubuğunu seçince e posta görünürlük ayarı çıkmıyor ama rehber çubuğunda var.Formattan önce her ikisindede oluyordu ama şimdi sadece rehber çubuğunda oluyor.
