Bunun üç sebebi vardır.
1- Dosya rar içerisindedir ve Rar dan x-plore ile çıkarıyorsundur. (winrar veya freeunrar gibi rar açıcı uygulamalarla çıkar)
2- Telefonunu hacklemişsindir ve C/sys/bin klasörüne yanlış installserver atmışsındır.
3-Dosya gerçekten bozuktur..