5800 da gom player sorunu yardım.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kddi

Üye
    Konu Sahibi
5800 da gom player sorunu yardım.
mrb arkadslar.netten dizi indirip telefona attım vidyo gom player uzantılı olduğu halde telefonda açmıyor sadece sesler oynatılabiliyor.mp4 de acmadı.pc de gom ile acabiliorum ama bussefer de ses yok görüntü var 5800 yada pc için ne önerebilirsiniz hangi program.ya da sorun nedir?bilen varsa yardım lütfen.(pc de flv,wmp gibi programları denedim olmadı,,olmuyor bi türlü)
 

Oğuzhan

Üye

telefona atacağın videoları format factory ile çevirmeni öneririm 5800 seçeneğini seçersen tam telefona uygun kalitesini bozmadan çeviriyor
 

enesblt

Üye
kardeşim en iyi KM PLAYER.sorunsuz izlersin eminim
 

kddi

Üye
    Konu Sahibi













olduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

- - - Eklendi - - -

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...