5800 cfw adım adım nasıl yüklenir?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

n73balikesir

Üye
    Konu Sahibi
5800 cfw adım adım nasıl yüklenir?
Şimdi anladığım kadarıyla indirdiğim uygulamalrın bazılarını sertifika hatası veriyor vermememsi için kısa adı cfw olan birşey var yada program var.bunu telefonuma indirmem gerek.bu porgram telefonumda olunca uygulama yapda program indirdiğimde çalışma sorunu olmayacak öylemi.yine anladığım kadarıyla cfw genel bir isism bu ad altında farklı programalr var.bunlardan en uygun olanını indircem.şimdi acaba adım adım basit şekilde anlatırmnısınız nasıl nidiricem bunu.
 


maktama

maktama

Üye
Şimdi anladığım kadarıyla indirdiğim uygulamalrın bazılarını sertifika hatası veriyor vermememsi için kısa adı cfw olan birşey var yada program var.bunu telefonuma indirmem gerek.bu porgram telefonumda olunca uygulama yapda program indirdiğimde çalışma sorunu olmayacak öylemi.yine anladığım kadarıyla cfw genel bir isism bu ad altında farklı programalr var.bunlardan en uygun olanını indircem.şimdi acaba adım adım basit şekilde anlatırmnısınız nasıl nidiricem bunu.
:d::kop: Özür diliyorum güldüğüm için...
Şimdi kısaca yanlışlarını düzelteyim. cfw custom firmware'in kısaltılmışıdır. firmware telefonun ana azılımıdır, bilgisayardaki windows gibi düşün. Custom olayıysa o ana yazılımın çeşitli yazılımlarla içine program, modifiye ve en önemlisi hack eklenmesi diye açıklanabilir kısaca. yani cfw bir telefona sonradan kurulacak 3. parti bir yazılım değil, telefonun yazılımının(işletim sisteminin) takendisidir.
tlefona cfw kurmanın yolları forumun s60v5 bölümünün modifiye kısmında resimli olarak anlatılıyor. Aslında basit bir olay ama naçizane tavsiyem önce iyi bir oku bilgilen. ona göre telefonuna cfw atıcaksan at. Ayrıca 5800'ün yeni çıkan v52.0.007 fw güncellemesini yaptıysan şimdilik cfw atma işini unut. Çünkü şimdiki cfwler v51 tabanlı ve 52'den 512 geçiş(downgrade) yapamazsın, telefon çalışmaz. uyarmadı deme. v52için de daha hackli v52 dosyaları çıkmadı.
 

hasan gul

Üye
selam bir CFW almış başını gidiyor benimde 5800 nokia telofonum var v52 yüklü pekiyi bu sürümü kaldırıp yerine CFW sürümü yükleye bilirmiyiz bizi aydınlatırsanız memnun oluruz saygılar.
 

Dtn

Üye
v52 için fazla cfw yok şimdilik,uyumlu olanları yükleyebilirsin tabi,ama v51 tabanlı olanları yükleyemezsin.
 
maktama

maktama

Üye
selam bir CFW almış başını gidiyor benimde 5800 nokia telofonum var v52 yüklü pekiyi bu sürümü kaldırıp yerine CFW sürümü yükleye bilirmiyiz bizi aydınlatırsanız memnun oluruz saygılar.
artık "blackstar v52" cfw yükleyebilirsiniz. Forumda ya da googleda aratırsanız bulacksınız. Yüklenme bilgileri de yine aynı başlıkta bulabilirsin.
not: blackstar v52 başlığı eskiden blackstar v51 başlığıydı, onun için o başlıkta atılan mesajları sondan başa doğru oku o konuda bilgi almak için(ilk sayfadaki ilk mesaj hariç tabiki).
 

hasan gul

Üye
peki bu v52 CFW SİZCE NE ZAMAN ÇIKAR anladıgım kadarı ile bir tür yükseltmeye benziyor neden CFW yüklememiz gerekir biraz bize bilgi verirseniz seviniriz. saygılar
 
maktama

maktama

Üye
peki bu v52 CFW SİZCE NE ZAMAN ÇIKAR anladıgım kadarı ile bir tür yükseltmeye benziyor neden CFW yüklememiz gerekir biraz bize bilgi verirseniz seviniriz. saygılar
bir önceki mesajımdan sonra bu sorunuza PES diyorum yani:off:
Söylediğim blackstar v52 cfw'i araştırsanız ve okusanız istediğiniz cevapları alıcksınız ama...
 

hasan gul

Üye
blackstar v52 cfw yüklesem begenmedigim taktirde tekrar orjinal sümü nokia owi ile kura bilirmiyim.

--------------- Ekleme ---------------

selam blackstar v52 cfw yüklesem begenmedigim taktirde tekrar orjinal sümü nokia owi ile kura bilirmiyim
ve ya ne yapmam gerekir
 
maktama

maktama

Üye
blackstar v52 cfw yüklesem begenmedigim taktirde tekrar orjinal sümü nokia owi ile kura bilirmiyim.

--------------- Ekleme ---------------

selam blackstar v52 cfw yüklesem begenmedigim taktirde tekrar orjinal sümü nokia owi ile kura bilirmiyim
ve ya ne yapmam gerekir
ovi ile değil, cfw'i yüklediğiniz aynı şekilde orjnal fw'i de yükleyebilirsiniz(hiç sanmıyorum ama..:)). Lütfen o konuyu okur musunuz, bu sorularınız orda da bilmem kaç defa soruldu ve cevaplandı...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt