5800 c6 kurumunda mcu dosyası gözükmüyor(CMT türü dosya)

  • 5 Kasım 2010
  • 3228 Okunma
  • 11 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. slm arklar telime c6 kurcam jaf programını açıyorum bb5 sekmesine basıyorum ordan mcu ya basıorum benim cfw dosyalarım :D/program files/common files/nokia/data package/products/rm-356 burda jaf programı ile açıyorum burayı fakat CMT türü dosyası görmüyor eşleşen bir öğe yok diyor işte buda resmi(bu arada pcim windows 7) lütfen yardım :ağlarım:



    < Resmi açmak için tıklayın >
     


    Yazan: UmTßrkY
  2. o konuda benimde sorunum var bilader bir türlü yapamıyorum.
     
  3. yarım edecek kimse yokmu ya :S
     
  4. aynen bende de var o sorun yaaa
     
  5. tek seçme use ini tıkını işaretle telefon seç o dosyaları kendi bulur.
     
  6. cmt yi seçme use ini ye tıkla ordan 5800 dosyalarini seç kolay gelsin
     
  7. Ben ne dedim aynı şey.
     
  8. yaa bulmuyo

    ---------- Eklendi @ 15:14:09 ---------- Yazıldı @ 15:13:23 ----------

    bi cfw önerin bakalım onu deneyeyim
     
  9. mcu .c00 dosyasına karşılık geliyordu galiba.eğer jaf bulmuyorsa c0r yapın jaf görecektir.
     
  10. Hangi dosyayı c0r yapacağımi nerden anlayacağım_?
     
  11. cor yapacağın dosyanın normal uzantısı c00 dur.yani .cOO uzantılı dosyayı cor yapacaksın.
     
  12. Dosyayı aç yazan yere *.* yaz sonra aç de bütün dosyalar açılacak.
    Oradan .cOO uzantılı dosyayı seç.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
13/11/2018 - 22:59