5800 bozuldu lütfen yardım edin.... çok acil....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

holosko_7

Üye
    Konu Sahibi
5800 bozuldu lütfen yardım edin.... çok acil....
Geçen gün Telefonumu USB yoluyla bi arkadaşın PC sine takmıştım, telefon virüs kaptı..

evde kendi PC me taktım Virüsler Tespid edildi, virüs programı hepsini sildi.

virüslü klasörlerin hepsi silindi. yani telefonun kendi klasörleride gitti..

şimdi telefonun içinde herşey karıştı.... galeride resimler videolar görünmüyor, görünenler bozuk

ne yapabilirim... bi bilgisi olan varmı acaba arkadaşlar!!!
 


fnldstntn

Üye
Hard format at hafiza kartini da bir guzel formatla birsey kalmaz
 

holosko_7

Üye
    Konu Sahibi
hard format denedim ama olmadı. yani klasörler gelmedi
 
Davulbaz

Davulbaz

Üye
dosyaları geri getiremessin dostum.tekrar yüklemek zorundasın.hafıza kartını telefondan biçimlendir
 

minimini80

Üye
anladığım kadarıyla sistem dosyalarını silmişsin, yeniden versiyon yükleyip hard format atarsan düzelir.
 

holosko_7

Üye
    Konu Sahibi
özür dilerim version nasıl yükleniyor peki ??

--------------- Ekleme ---------------

Versiyon nasıl yüklerim arkadaşlar bi bilgisi olan varmı

--------------- Ekleme ---------------

Versiyon nasıl yüklerim arkadaşlar bi bilgisi olan var mı ??
 
Erkanbap

Erkanbap

Üye
*#0000# wireless le yüklersen daha ii olr
 

holosko_7

Üye
    Konu Sahibi
dostum olmadı yaa. Birader sorun şu; Telefonda görünen bütün klasörlerim silindi...

şimdi telefona attığım müzikleri resimleri vs. telefon göstermiyor.

napacam hiçbir bilgim yok. bilen varsa ne olur söylesin yaa
 
5800 cı

5800 cı

Üye
hafıza kartına format at aynısı benimde başıma gelmişti tecrübeyle sabit ;)
 

minimini80

Üye
:oke:arkadaşım wireles olan bi yerden bağlantı kur *#0000# den senekler güncellemeleri kontrol et de, v52.00 bulacaktır devam de onu yükle ve hard format at bu kadar. BU İŞLEMLER ESNASINDA HAFIZA KARTINI ÇIKART VE ŞARJININ OLMASINA DİKKAT ET.. daha sonrada hafıza kartını biçimlendirmeyi unutma.
hard format telefon kapalıyken önce yeşl arama tuşu sonra kapamatuşu daha sonra kamera ve açma tuşuna basarsan format atılmış olur.(hepsine sırayla ve basılı olarak tutmalısın)
 
maxirabit

maxirabit

Üye
formattan başka çagre yok
 
furkanlevent

furkanlevent

Üye
Wifi ile Yüklemeyı Dene .
 
mstf_l

mstf_l

Üye
yazılım yuklemeye gerek yok hafıza kartına ve telefona format at hersey bi guzel temizlenir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt