arkadaşlar benim de bataryam telefon durduğu yerde ısınıyor. arkada açık program falan da yok masaya koyuyorum yarım saat sonra ısınıyor. bataryayı elimle tutamıyorum hemen bitiyor. servise iki kez gitti batarya hatası (5400) yazıyor belgede aynı hatadan 1 kere daha gönderirsem değişir mi telefon. cevaplarsanız sevinirim.