ayqan
Üye
5800 aşırı kasma sorunu
Herkese Merhaba arkadaşalar..
Hala 5800 kullanan biri olarak bir sorunum var. Bu kasma olayı çok sık oluyor bu telefonlarda biliyorum ama benim durum biraz farklı o yüzden yeni konu açmak zorunda kaldım. günlerdir haftalardır araştırıyorum ama çözüm bulamadım ben.
1 ay öncesine kadar mutlu mesut yaşıyorduk telefonumla. sonra hafıza kartım raw formatına dönüştü ben de bilgisyarda biçimlendirip eski dosyaları kurtarma programıyla kurtardım. ve garmin ile eskiden olna bir kaç ufak program daha kurdum. Bir de eskisi gibi yazı fontunu değiştirdim.
yalnız bu olaydan sonra telefon sapıttı özellikle mesaj yazarken bir kasılıyor ben mesajı bitirdim halde ekran öyle duruyor sonra şak diye bütün mesaj gözüküyor ya da menüye girmek istediğimde falan da aynı şeyler olabiliyor.
ben bundan nasıl kurtulabilirim bir yardımcı olursanız çok sevinicem. teşekkürler.
Hala 5800 kullanan biri olarak bir sorunum var. Bu kasma olayı çok sık oluyor bu telefonlarda biliyorum ama benim durum biraz farklı o yüzden yeni konu açmak zorunda kaldım. günlerdir haftalardır araştırıyorum ama çözüm bulamadım ben.
1 ay öncesine kadar mutlu mesut yaşıyorduk telefonumla. sonra hafıza kartım raw formatına dönüştü ben de bilgisyarda biçimlendirip eski dosyaları kurtarma programıyla kurtardım. ve garmin ile eskiden olna bir kaç ufak program daha kurdum. Bir de eskisi gibi yazı fontunu değiştirdim.
yalnız bu olaydan sonra telefon sapıttı özellikle mesaj yazarken bir kasılıyor ben mesajı bitirdim halde ekran öyle duruyor sonra şak diye bütün mesaj gözüküyor ya da menüye girmek istediğimde falan da aynı şeyler olabiliyor.
ben bundan nasıl kurtulabilirim bir yardımcı olursanız çok sevinicem. teşekkürler.

