5800 aldım iyi mi ettim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
khytr89

khytr89

Üye
en çok sevilen telefondur kendisi :ehe burdan bakabilirsiniz. belki bir smartphone olarak işlemci,ram,ekran kartı gibi özellikleri düşük olabilir ama yinede o bir efsane... yeni güncellemede gelecek bakalım fazla bir bekletimiz yok zaten.yeni ovi maps ve browser dışında biraz da hızlanma getirecekmiş. müzik kalitesi kulaklıkta n91 den sonra gelir fakat kendi hoparlörüyle dinleyince n91 i geçiyor tabiki... zaten müzik odaklı bir telefon.. oyun ve ofis işleri 3. 4. planda..

c5-03 iyiki almamışsın.kasası sorunlu çatlıyor ayrıca 3g yok.. tek fazlası 5mp kamerası ama 3.2 den pekte farklı olacağını sanmam.

bu fiyata bu özellikte başka bir telefon bulamazsın..

gps-3g-2 kamera (3.2 af)-8gb kart-wi-fi-640 a bilmem kaç ekran çift hoparlör... zor yani. günümüzdeki gps aletleri bile nerdeyse bu fiyata.

ben değiştirmeyi düşünüyordum fakat sanırım 1 yıl daha devam edeceğim. seneye daha bomba etkisi yaratacak cihazları bekliyorum. bluetooth 4 çıkmış,usb 3.0 var ama telefon yok,4g falan bunlar seneye çıkar. bu tel şu an için çok çok iyi.

bence hala taş gibi :naughty: hızlı bir yazılımla tadından yenmezdi ama kısmet işte..

 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood


PureFood

PureFood

Üye
en çok sevilen telefondur kendisi :ehe burdan bakabilirsiniz. belki bir smartphone olarak işlemci,ram,ekran kartı gibi özellikleri düşük olabilir ama yinede o bir efsane... yeni güncellemede gelecek bakalım fazla bir bekletimiz yok zaten.yeni ovi maps ve browser dışında biraz da hızlanma getirecekmiş. müzik kalitesi kulaklıkta n91 den sonra gelir fakat kendi hoparlörüyle dinleyince n91 i geçiyor tabiki... zaten müzik odaklı bir telefon.. oyun ve ofis işleri 3. 4. planda..

c5-03 iyiki almamışsın.kasası sorunlu çatlıyor ayrıca 3g yok.. tek fazlası 5mp kamerası ama 3.2 den pekte farklı olacağını sanmam.

bu fiyata bu özellikte başka bir telefon bulamazsın..

gps-3g-2 kamera (3.2 af)-8gb kart-wi-fi-640 a bilmem kaç ekran çift hoparlör... zor yani. günümüzdeki gps aletleri bile nerdeyse bu fiyata.

ben değiştirmeyi düşünüyordum fakat sanırım 1 yıl daha devam edeceğim. seneye daha bomba etkisi yaratacak cihazları bekliyorum. bluetooth 4 çıkmış,usb 3.0 var ama telefon yok,4g falan bunlar seneye çıkar. bu tel şu an için çok çok iyi.

Çok çok iyi tabi o paraya. Müzik ve kamera odaklı ve bomba bir telefon. 2 sene olmuştur tam bilmiyorum ama bu telefonun hala mağazalarda bulunuyor ve satılıyor. Kimse bu telefona dandik demesin. Yeni güncelleme de geliyor. Daha napsın Nokia. Kamera da C5-03'ten iyi.Çift flaş AF ve Carl Zeiss Tessar optik var. Oyun da oynarsınız ama HD dışında. Benim telefonum kasmıyor da yani sorunum da yok Allah'a şükür bende 1 sene daha devam edicem.
Müzik kalitesinde de 5800'ın eline su döken yok. N91'i senden duydum kulaklıkta. 5800 Bangır bangır patlıyor yani. :oke:
 
khytr89

khytr89

Üye
Çok çok iyi tabi o paraya. Müzik ve kamera odaklı ve bomba bir telefon. 2 sene olmuştur tam bilmiyorum ama bu telefonun hala mağazalarda bulunuyor ve satılıyor. Kimse bu telefona dandik demesin. Yeni güncelleme de geliyor. Daha napsın Nokia. Kamera da C5-03'ten iyi.Çift flaş AF ve Carl Zeiss Tessar optik var. Oyun da oynarsınız ama HD dışında. Benim telefonum kasmıyor da yani sorunum da yok Allah'a şükür bende 1 sene daha devam edicem.
Müzik kalitesinde de 5800'ın eline su döken yok. N91'i senden duydum kulaklıkta. 5800 Bangır bangır patlıyor yani. :oke:

o zaman n91 kullanmamışsın demektir :d: o telefon hi-fi kulaklık desteğine sahipti bende bir tane büyük sony hi-fi kulaklıklardan var.. şu ana kadar o kulaklıktan zevk alabildiğim tek alet n91. ipotmuş voltmenmiş iponmuş zırtponmuş yanında halt etmiş :ehe 5800 bile hi-fi ses veremiyor. yanlış olmasın hi-fi yüksek ses değil kaliteli ve dolgun (dolby) ses demek :evet:

nokia n91 de kullandığı kulaklık çıkışnı 5800 da kullansaydı süper olurdu ama bu haliyle bile çok güzel
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt