5800 achor v2 yükledim sorunum var

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

turancansen

Üye
    Konu Sahibi
5800 achor v2 yükledim sorunum var
dün 5800 dediğim gibi anchor v2 yükledim sorunum şu telefon tuş kilitine girdiğinde menü tuşuna bastığımda 3sn beyaz ekran oluyor sonra sürükleyin yazısı çıkıyo sürükledikten sonrada aynısı gibi 3-4 sn beyaz ekran oluyor sonra açılıyor bu benim canımı çok sıktı bunu nasıl düzeltebilirim telefon hafızasında 71 mb boş yer var ne yapabilirim? Bi de dünden berihiç kendiliğinden kapanmamıştı 10 dk önce telefon önce dondu sonra kendiliğinden kapandı
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
flash işleminden önce hafıza kartını biçimle telefonq hard format at sonra cfw yi yükle ardından tekrar hafıza kartını biçümle tekrar telefona hard format at işlem tamam sorun devam ederse yaz buraya
 

turancansen

Üye
    Konu Sahibi
şimdi tekrardan mı cfw yi yüklücem?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
evet bu işlemleri yapmadıysan telefonda bozulma olması normal
 

turancansen

Üye
    Konu Sahibi
dediğin işlemleri yapmamıştım ancak daha yeni hafıza kartını çıkardım öyle denedim bi sorun çıkmadı telefon düzeldi hafıza kartını geri taktım sorun geri başladı en iyisi jafıza kartını biçimlendiriyim olmazsa dediğin gibi tekrar yüklerim
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
bu seferde başka sorun çıkma ihtimali var temiz cfw böyle atılır yinede sen bilirsin
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
dediğin işlemleri yapmamıştım ancak daha yeni hafıza kartını çıkardım öyle denedim bi sorun çıkmadı telefon düzeldi hafıza kartını geri taktım sorun geri başladı en iyisi jafıza kartını biçimlendiriyim olmazsa dediğin gibi tekrar yüklerim

öyle yap :oke:
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
haklısın ekleyeyim ben biçimlendirme falan yapmıyorum da yapılması lazım :D
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ekleyeyim ya başka yolu yok :)
 

turancansen

Üye
    Konu Sahibi
kardeş adın oğuzhan galiba bu ramblow da cleanup diyoruz bişeyler siliyo ya onu açıklarmısın bana?
 

turancansen

Üye
    Konu Sahibi
tmm teşekkür ederim :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
:rica:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt