5610 Xpress Music ve MSN

Sponsorlu Bağlantılar

Prohub

Üye
    Konu Sahibi
5610 Xpress Music ve MSN
Arkadaşlar ilk defa telefon aldım.5610 a uyumlu msn programı bilmiyorum.Bildiğiniz bi program varsa kurulumunuda anlatırsanız sevinirim
 


Prohub

Üye
    Konu Sahibi
Baya kişi bakmış ama cevap yok yapmayı bilen yokmu?
 

hsmbnl

Üye
7 küsür aydır kullanıyorum başlarda ben de bulamamıştım ama yaz gelince msn isteğim depreşti

öncelikle turkcell cepten ınternet paketı satın aldım haftalık 50 kontor limitin var 25 kontore uye oluyosun
hem facebook hem ekşi sözlük veya hürriyetim.com

yani web sayfalarını çok qüsel görüntülüyo bence denemelisin

[email protected]
yardımcı olabılırm uğrarsan

MSN KONUSUNA GELİNCE

ebuddy.com dan 5610 a uyumlu olan ebuddy java yazılımını indir

ya da migg33.com var oradan mig33 denılen yazılmı ındır ben mıg33 sewıorm ve kullanıorm
 

Prohub

Üye
    Konu Sahibi
7 küsür aydır kullanıyorum başlarda ben de bulamamıştım ama yaz gelince msn isteğim depreşti

öncelikle turkcell cepten ınternet paketı satın aldım haftalık 50 kontor limitin var 25 kontore uye oluyosun
hem facebook hem ekşi sözlük veya hürriyetim.com

yani web sayfalarını çok qüsel görüntülüyo bence denemelisin

[email protected]
yardımcı olabılırm uğrarsan

MSN KONUSUNA GELİNCE

ebuddy.com dan 5610 a uyumlu olan ebuddy java yazılımını indir

ya da migg33.com var oradan mig33 denılen yazılmı ındır ben mıg33 sewıorm ve kullanıorm
Çok sağol msn e ekledim yardım edersen sevinirim
 

suleyman94

Üye
arkaşlar bu sitede ebuddy diye aratın sonra s40 olanı indirim satti 1 kntr süper ;) bende 5610 kullanıorm
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
buraya bakabilirsin.
 

musty_sax

Üye
kanka msn arkadaşlar kontör gitmiyor bilee..
 
batuhan_mxcep

batuhan_mxcep

Üye
arkdaşım sorununa cevap burda bende 5610 kullanıcısıyım bütün 6300 5300 yani bütün s40(n serisi olmayan) proramları çalıştırır msn e gelince ben ebuddy kullanıyorum çokda memnunum bitek girişde knt gidiyor bide saat başı gidiyor forumda araştırırısan rahtlıkla bulursun koaly gelsin bulmassan yaz ben link atarım
 

kycnnn

Üye
dostum bende 5610 kulanıyorum ... ama bi türlü msn programı bulamadım ebuddy indirdim dstekelnmeyen dosya dedi yardımcı olurmusunuz..
 
batuhan_mxcep

batuhan_mxcep

Üye
telfoum şuan servisde dünüde eBuddy upload edicem
 


Üst Alt