5230 Navigasyon Yardım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

l OnxD l

Üye
    Konu Sahibi
5230 Navigasyon Yardım :)
arkadaslar garmin diyemi ne navigasyon war 5230 war benm son qüncellemesini yaptm dün suan qüncel telefon kontör falan qidiomu nasıl bi anlatırsanz sevinirm

--------------- Ekleme ---------------

Yardımmm xS
 
iyi kardeşim ama 5230 da navigasyon yokk benimm bildigimm nasıll olcak 5800 da varr yanlışş biliyorsunn sanırımmm
 
Merhaba arkadas, kontur yememesi lazim, tamamen bedava. Telefonunda A-GPS kapali olmasi lazim. Yoksa kontur yiyebilir.
Telde ayarlara gir ->telefon -> uygulama ayarlari -> konumlama -> konumlama yontemleri -> sonra tumlesik GPS yi ac.
Eger yardimli GPS aciksa kontur yer. Onu kapat.
 

muratsat

Üye
5230 da gps modülü var... ayrıca a-gps modülüde var...normal gps uyduya bağlanmakta zorluk çekmesin diye a-gps özelliği de eklenmiş... a-gps her oturumda yaklaşık 30-100 kb harcıyor...
 
selam bu sitede navigasyon yok mudur veya nasıl eklenebilir bu siteye yardımcı olurmusunuz
 
bende navigasyon ayarlarını yapamadım.. yardımcı olurmusnuz??

--------------- Ekleme ---------------



patron, dediklerin acık kapalı dediklerin kapalı ama baglanamıyorum :S
 

big_love

Üye
bende navigasyon ayarlarını yapamadım.. yardımcı olurmusnuz??

--------------- Ekleme ---------------




patron, dediklerin acık kapalı dediklerin kapalı ama baglanamıyorum :S



aynı sorun bendede var malesef giremiyorum ne başka bir yolu varmı yoksa servisemi başvuralım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...