minti19
Üye
5230 acil yardım!!!! versiyon yükseltme!!!!
merhaba arkadaşlar ben nokia 5230 kullanıcısıyım kullandıgım versiyon (11,0,079) ama şimdi (20,0,005) versiyonu çıkmış ben güncellemek istiyorum ama olmuyor şu anda nokia software updater kullanıyorum ve bana versiyonunuz güncel diyor ve 11,0,079 gösteriyor ne yapmam lazım 20,0,005 e yükseltmek için? acilen yardımlarınızı ve fikirlerinize ihtiyacım var!!!! beklemedeyim! 


--------------- Ekleme ---------------
nerdesiniz arkadaşlar!!!!!
--------------- Ekleme ---------------
kimse sitede yokmu yardım edebilecek?



--------------- Ekleme ---------------
nerdesiniz arkadaşlar!!!!!
--------------- Ekleme ---------------
kimse sitede yokmu yardım edebilecek?
