Öteki taraftan buraya yazabiliyon mu ?içtim beyler bişey olursa yazarım![]()
İlginç 
Aynen. 7 yıllık jack bile 100 küsurse bunlar ohooİyi para eder o viskiler...

Foto at.beyler bişey olmadı daha 20 şişe filan var yarısı likör yarısı viski isterseniz foto atarım
