50 yıllık viski içilir mi

Sponsorlu Bağlantılar

deept00nn

deept00nn

Üye
    Konu Sahibi
50 yıllık viski içilir mi
Arkadaşlar elimde dedemden kalmış 30 şişe 50 yıllık viski var içersem zehirlenirmiyim
 


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
:bilmm
 
deept00nn

deept00nn

Üye
    Konu Sahibi
bilen yok mu
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Viskide yüksek değerde alkol bulunduğu için, serin bir yerde muhafaza edildiği sürece kolay kolay bozulmaz. Ama bu; zehirlemez anlamına gelmez, çünkü saklama koşulları çok önemlidir. Ayrıca müslümana haramdır.
 
Invoke

Invoke

Üye
50 yıllık viskinin 50 yıllık günahı olur. O.o
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede, Mad EagLe, 0MG90 ve 4 diğerleri
Fatic

Fatic

Üye
İçecegine sat bence iyi para getirir
 
  • Beğen
Tepkiler: MUSTAFA AKPINAR97
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Fazla beklediğinden onun dibinde tortu bile olmustur. Bekleme süreci olgunlaşmasida denir ama sonucta viskinin fazla olgunu da fazla carpar. Şarap olsa yillanmisi makbuldur ama viski,votka vs bunlarin yillanmisi dedigim gibi vol yükselme olabilceginden biraz riskli olabilir
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
İçilir tabi ki...
 
Mert

Mert

Üye
Peder yılbaşında 25 yıllık bi' tane açmıştı. Hala bir şey olmadı. Ha 50 ha 25 :D
 
deept00nn

deept00nn

Üye
    Konu Sahibi
içtim beyler bişey olursa yazarım :)
 
greenmile

greenmile

Üye
Bi şişe göndersene parası neyse verelim
 
  • Beğen
Tepkiler: BrainHacker ve OttomaN TigeR
DeEenzameMan

DeEenzameMan

Üye
Gozunu kapat, dik kafaya gitsin.
Hiçbirsey olmaz.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
İyi para eder o viskiler...
 

MaxipmaN

Üye
satsaydın ya :D
 
mürteza16

mürteza16

Üye
Satsan iyi para gelir. :oke:
 
deept00nn

deept00nn

Üye
    Konu Sahibi
beyler bişey olmadı daha 20 şişe filan var yarısı likör yarısı viski isterseniz foto atarım
 
HAKAN.TN

HAKAN.TN

Üye
25 yıllık Chivas 70cl şişe piyasa fiyatı 750 TL şu an, haber vereyim dedim...
 
  • Beğen
Tepkiler: Van Hohenheim


Üst Alt