N8 tercih edenlere çok gülüorum ya.

kesinlikle o 5li listeden N8 kaldırılmalı. Çünkü bu kadar ezik bir cep telefonu orada durmayı haketmiyor. Diğerleri üstün ama N8 in neyi var. ? 12 MP kamerasımı. oda şişirme rakamdan ibaret.

benim düşünceme göre iphone 4 TFT olmasa idi galaxyS i kesinlikle sistemsel anlamda geçebilirdi. ama elbetteki iphone 4 le galaxys birbirine çok yakın ve ikiside kusursuz değil. HTC aralarında en iyisi olarak duruor. neredeyse kusursuz diyebilirim. ama çok çabuk ekranı çizilebiliyor. kullandım ve denedim LG hariç hepsini. en iyisi budur şudur diyemem ama en kötüsü gene elbette ve her daim N8 olucaktır.