5 tane Güzel/iyi/akıllı telefonlar MaxiCep.Com

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Trackmania

Trackmania

Üye
    Konu Sahibi
5 tane Güzel/iyi/akıllı telefonlar MaxiCep.Com

:aha:

Tercihlerim:İphone 4/Galaxy s :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: tragedie


bay kıytırık

bay kıytırık

Üye
tercihim n8 şaşmam ram düşük olsada
 
ejimemo

ejimemo

Üye
çok güzel telefonlar ama parasıda güzel :)
 
tulkas

tulkas

Üye
Samsung wawe bu listeye neden giremedim şaşırdım doğrusu..
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Galaxy S olduğundan Wave girememiştir. Çünkü Wave girse E7, C6-01 ve C7 modellerinin de girmesi gerekirdi neticede N8 ile tek farkları kameraları.
Yukarıdaki listeden Nokia N8 tercihimdir.
 
silver021

silver021

Üye
N8 tercih edenlere çok gülüorum ya. :) kesinlikle o 5li listeden N8 kaldırılmalı. Çünkü bu kadar ezik bir cep telefonu orada durmayı haketmiyor. Diğerleri üstün ama N8 in neyi var. ? 12 MP kamerasımı. oda şişirme rakamdan ibaret. ;) benim düşünceme göre iphone 4 TFT olmasa idi galaxyS i kesinlikle sistemsel anlamda geçebilirdi. ama elbetteki iphone 4 le galaxys birbirine çok yakın ve ikiside kusursuz değil. HTC aralarında en iyisi olarak duruor. neredeyse kusursuz diyebilirim. ama çok çabuk ekranı çizilebiliyor. kullandım ve denedim LG hariç hepsini. en iyisi budur şudur diyemem ama en kötüsü gene elbette ve her daim N8 olucaktır.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Yine N8 i çekemeyenlerin kokusunu alıyorum unutmayın oradaki telefonların hepsi N8 den oldukça pahalı ama N8'e iyi kafa tutuyorlar bence oradaki en iyi telefonlar İPhone4 ve N8 dir ama şunu gene geçmiycem N8 hepsinden ucuzdur sağlamdır iyidir
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Yine N8 i çekemeyenlerin kokusunu alıyorum unutmayın oradaki telefonların hepsi N8 den oldukça pahalı ama N8'e iyi kafa tutuyorlar bence oradaki en iyi telefonlar İPhone4 ve N8 dir ama şunu gene geçmiycem N8 hepsinden ucuzdur sağlamdır iyidir
N8'i çekemeyen çok be kardeşim alıştık artık kendi haline bırakıyoruz onları XD
 

kaptannova

Üye
şunlarım arasında iki tercihim var. iphone4 ve n8... nerdeyse aynı özelliktler... ma fiyatı işin içine sokarsak n8 daha cazip...
 

Yelomi

Üye
nokia n8 'i tek geçerim. Samsungtan da uzak duruyorum. :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt