5 Popüler Cevap Arıyoruz / Başladı

Sponsorlu Bağlantılar

Legendary.

Legendary.

Üye
Bak o zaman :zzz: Yalan mı söyliycem?
 


Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Aşkolsun mert :sopa:
 
Legendary.

Legendary.

Üye
her neyse tmm ama top genel anlama giriyor ilk soruda market sorusunda ben içki demiştim kabul edilmemişti normalde rakı da genel olarak içkidir. Neyse iyi geceler

Futbolu basket topuyla ya da tenis topuylamı oynıcaz arkadaşım ?


- - - Eklendi - - -

Puan işinide bu yüzden diyordum kayahan :zzz:
 
Akıncı

Akıncı

Üye
Genel puanlar benim 580
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Benim 300.
 
bilge_adam

bilge_adam

Üye


Futbolu basket topuyla ya da tenis topuylamı oynıcaz arkadaşım ?


- - - Eklendi - - -

Puan işinide bu yüzden diyordum kayahan :zzz:

basket topuyla hiç mi oynamadın. Her neyse mert arkadaşım puan senin tamam eğer gerekiyorsa 3. Sorudan aldığım 60 puanıda vereyim. Neyse iyi geceler konu dağılmasın
 
Legendary.

Legendary.

Üye
basket topuyla hiç mi oynamadın. Her neyse mert arkadaşım puan senin tamam eğer gerekiyorsa 3. Sorudan aldığım 60 puanıda vereyim. Neyse iyi geceler konu dağılmasın

Genelleme yap arkadaşım futbol neyle oynanır sorusuna insanların yarısından çoğu top der. Bu yarışmaya eğlence olsun diye girdim tadımız kaçmasın.
 
Akıncı

Akıncı

Üye
beyler sakin kayahan el at konuya :)
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Sorun yok bende :)
 
bilge_adam

bilge_adam

Üye
bende eğlence amaçlı girdim mert zaten yarınki sorulardan sonra son soruları göremeyeceğim. Size iyi eğlenceler
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Kadir abimiz askere gidiyor arkadaşlar
 
bilge_adam

bilge_adam

Üye
ama kayahan kardeşim gerçekten eline diline yüreğine sağlık güzel yarışma unutmayacağım bu arada mert özür dilerim biraz agresif davrandım
 
Legendary.

Legendary.

Üye
ama kayahan kardeşim gerçekten eline diline yüreğine sağlık güzel yarışma unutmayacağım bu arada mert özür dilerim biraz agresif davrandım

Estağfurullah.sende benim kusuruma bakma kardeşim.. :)
 
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
işte :maxicep: u bu yüzden seviyorum tartışılır ama sonra her şey tatlıya bağlanır :)
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Soru ne zaman çıkıcam şimdi kayahan?
 
Mufche

Mufche

Üye
2 gün kaçırdıktan sonra bugün geldim bu seferde yarışma yok ortada :d:
 
bilge_adam

bilge_adam

Üye
belki önemli işi çıkmıştır yarın devam edersiniz herkese iyi geceler
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
hattım kapandı yükleme yapmadığım için okuldan giriyorum şu an akşama sorarım herhalde
 
Mufche

Mufche

Üye
Önce kendine :tl: yükleseydin ya :D akşama alarmı kurdum hazırım ben :d:
 


Üst Alt