!!5 Milyon AVEA'lı SMS paketi kullanıyor.!!

Sponsorlu Bağlantılar

paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
!!5 Milyon AVEA'lı SMS paketi kullanıyor.!!
Avea 13 ayı geçen bir kampanyadan inanılmaz bir kazanç elde etti çeşitli site rakamlarına göre toplu 10.5 milyon abonesi bulunan aveada 5.0 milyon kişi bu paketlerden en az birini satın aldı.
5 milyonX39kntr kazancı siz hesap edin
Kampanyanın AYrıntıları
Fırsat zamanı!

Beklenen faturasız hatlara özel SMS paketleri geldi sadece 39 kontöre yurtiçi her yöne 500 SMS veya Avea içi 5000 SMS kazanmak isterseniz hemen cep telefonunuzdan 5yuz veya 5bin yazıp 3900'e SMS gönderin. 30 gün boyunca kullanabileceğiniz hediye SMS'leriniz ile doya doya mesajlaşmanın tadına varın.
 


ycg35

ycg35

Üye
Aralarında bende varım ama memnun değilim eskiden 100 kntre 100 sms veriyodu bedavaya ne güzel ama şimdi illa kntr yürütcekler 39 kntre kaç kişi aranıyo bi hesap etseler ya :ss
 
Tec/-/no

Tec/-/no

Üye
ben bu 4.7 milyon kişiden biri değilim :D
 
Caine

Caine

Üye
bu kampanyadan yararlanıyorum ve cokta memnunum. allah aveadan razı olsun. doya doya msj atıyoruz valla :D
 
xbetterx

xbetterx

Üye
Bencede çok güzel bir uygulama, ancak 39 kontör biraz fazla gibi. Daha cazip fiyat aralığı bekliyoruz.
 
sonbela

sonbela

Üye
Bencede çok güzel bir uygulama, ancak 39 kontör biraz fazla gibi. Daha cazip fiyat aralığı bekliyoruz.
uygulama Boş vaktı Olalar İçin Güzel bence 39 kontor de Uygun Hemde Cok UYGUN
 
ycg35

ycg35

Üye
turkcell kampanya ile 500 sms veriyo bugün yaptım arkadaşla o kontör yükleyince gelcek ikimizede :D
 
arslansem

arslansem

Üye
Süper bi kampanya bence her yöne olması müthiş:oke:
 
ycg35

ycg35

Üye
ev telefonuna bile mesaj gidiyo :D atıyosun ev telefonu çalıyor bi kadın numarayı ve tarihi söyleyip sana mesajı okuyor :D
 
Altun.

Altun.

Üye
bende kullanıyorum ve son derece memnunum ama kampanyanın bitecek olması üzücü keşke biraz daha uzatsalar ayrıca 39 kntr e gayet de uygun
 
gökhan8

gökhan8

Üye
bu kampanyadan yararlanıyorum ve cokta memnunum. allah aveadan razı olsun. doya doya msj atıyoruz valla
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Cok Avantajlı Sms Paketleri Var Elbetteki Kullanıcı Sayısıda Cok Olacaktır Ve Bunlar Gençlerden Oluşuyordur ;)
 
-KaJMeRaN-

-KaJMeRaN-

Üye
10 15 könter size uygun gelebilir ama bence en uyqunu 25 köntör falan 100 kntöre 2 kere yapılıyo çok az:S bende kullanıyorum ama memnun deqilim şahsen..
 
Pooodolski

Pooodolski

Üye
Bi kaldırsın mesaj kampanyası 5 milyon kişi aynı anda hattı iptal eder:naughty:
 
cannnnner

cannnnner

Üye
sms paketi olmasa zaten avea ayakta duramaz. ama turkcell 10000 smsle zorluyo
 
Pooodolski

Pooodolski

Üye
Turkcell kazık yaa, Avea gibi değil...
 
MJoRaYuLuN

MJoRaYuLuN

Üye
aylık 5000 sms yetmiyor bile diyebilirim :D valla kampanya güzel 5000sms e normalde vericeğiniz 5000Kontor, onun yerine 39 kontor... gayet güzel... çokta memnunum, he bayramlarda seyranlarda problemler olsada yinede sorun çıkmıyor...
 
lax123

lax123

Üye
2 hattım war biri bitince birine yapıyoRum benim gibi yüzlercesi wardır:D
 

Benzer Konular

Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
756
Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978
Cevap
10
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
yeumyang
Cevap
4
Görüntüleme
1K
yeumyang


Üst Alt