4x4 nasil yapilir

The East

Üye
    Konu Sahibi
4x4 nasil yapilir


Bakarmisiniz bu arabanin tekerleri nasil takilmis normal tekerine gore bu
Tekerlek sigmaz buraya nasil takilmis lastikler bilen yorumlasin lutfen transportere olirmu boyle cevaplarinizi bekliyorum

Bu Konu Mobil Sürümden Açıldı
 
bu jeep in orjinali bu zaten kardeş sonradan takılma değil.
 

The East

Üye
    Konu Sahibi
Hayir mercedes sprinter bu googleye sprinter yaz cikar bu resimde var hatta yapilisida var ama ingilizce hic birsey anlamadim

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

taylan08

Üye
evet doğru soyliyor hemde 315
 
Aks difransiyel ve saft ile oynanmıs gövdeden asagya verilmis tekerler geçirilmis olay bu.
 
Tepkiler: Mad EagLe

The East

Üye
    Konu Sahibi
Transporterede bu yapilabilirmi


Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Aks difransiyel ve saft ile oynanmıs gövdeden asagya verilmis tekerler geçirilmis olay bu.

aynen öyle yürüyen aksam ve aktarma organları ile oynanmış normalde bu lastikleri takmakla bitmez ayrıca teker boşlukları genişletilmiş.
 

The East

Üye
    Konu Sahibi
Transportere yapsak fiyat olarak ne kdr tutar ve nerelerde yaptirabiliriz

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

The East

Üye
    Konu Sahibi
Transportere yapsak fiyat olarak ne kdr tutar ve nerelerde yaptirabiliriz

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Gereksiz bi ugrası her ne kadar gövde direksiyon ve rot ayarı yaparsan yap aracın yol tutusundan tut yakıtına hızına vs.çok etkisi olur maddiyatı da cabası.
 

The East

Üye
    Konu Sahibi
Hangi arabaya iyi olur sizce ama arabaya buyuk olsun minibus tarzi vw campere olurmu

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

The East

Üye
    Konu Sahibi
Hangi arabaya iyi olur sizce ama arabaya buyuk olsun minibus tarzi vw campere olurmu

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Araç büyük olmasa zıp zıp gibi zıplar yol tutusu sıfırlanır zaten hem sen napcaksın ki bunu ya sibirya'da falan mı yasıyosun?
İstanbul'da ne ise yarar ki bu polonezköy'de mangala mı gidicen bunla ya da bebekte tur mu atıcan
 

The East

Üye
    Konu Sahibi
Ben buyuk dev gibi araba seviyorum boyle araba ile biyerden gecerken herkez arabaya baksin mesela bi marauderimiz veya knight xv gibi araba olsa uf uf

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Tepkiler: 1STayTRue35
Ben buyuk dev gibi araba seviyorum boyle araba ile biyerden gecerken herkez arabaya baksin mesela bi marauderimiz veya knight xv gibi araba olsa uf uf

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
fantezi meselesi
 
Tepkiler: BigHackeR35
Sen dolas bi sanayide o zaman ama yakıt sarfiyatı artar ve motorun çekis gücü baya düser ona göre 400-500 beygirlik en az 6 silindir motorlar var benzer araçlarda çünkü.
 

The East

Üye
    Konu Sahibi
Fiat oltre buyukmu birinin yanindan gecsen bakarlarmi arabaya

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Agızlarının suları için belediye özel ekip hazırlar