4s'imi bugün sattım sizce hangi Android?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lordufuk

Üye
Doğru zaten büyçeye uygun tel alınmalı note2 ile iphone5 aynı fiyatda olur sakın bekleme ozmn pahalı geliyorsa S3 al Sony tasarımı kötü çubuk gibi tel En iyisi s3
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Çubuk gibi evet katılıyorum
Alt kısmında da bayağı büyük bir kısım bırakıyor
Telefonunu bayagilastiriyor
Ne gerek var ki
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar s3 e bayağı kanım kaynadı iPhone kullanıcısı olarak
En cok sevdiğim ozellikleri
Tv ye kablosuz bağlanması
Klavye mause ile kontrol edilmesi
İnceliği
Hızı, çık hızlı
Yani en cok donanımdan sebep cok sevdim
Yarın yani bugun telefon bakmaya gidiyoruz :-)
İnşallah Allah temiz ve uygun nasip ederse almayı düşünüyorum
 

bende bu ikilemde kaldım ama s3 bence daha iyi yüz tanıma v.s var çok kullanışlı birşey birde benim gibi elleriniz büyükse tam size göre

- - - Eklendi - - -

4s te olmayan yazılımsal özellikler var yani,one x le karşılaştırsaydınız belki 4s derdim ama s3 diyorsunuz

s3 te video izlerken videoyu küçültüp diğer işlerinize bakabiliyorsunuz

s3 te ekrana yakından bakarken sizin gözünüzü telefon tanıyor ve ekranını kapatmıyor(düzgün çalışmıyor diyenler çalıştıramıyor)

s3 ün kamerası 4s e göre daha iyi ve 4 çekirdek

yani dahada artısı vardır ama benim aklıma gelenler bunlar şimdi ip4 fanları beni eleştirir ama " görünen köy klavuz istemez " diyorum
 
sana onerim HTC one S olur.
bende iosdan biktim zamaninda kullaniyoduk ok ama. o menuden biktim. hep aynii seyler.

S3 de alabilirsinn
 

hunter41

Üye
4s e para verdin de uygulamalara mı para veremıcen
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar
Samsung S3 aldım

Sabaha kadar kullandım
iOS gibi kaliteli bir sistem degil
Bir türlü begenemedim
Bu arada kasada da çatlak vardı
Galaxy s3 cok ince ve ve adi plastik
Tlfonun kasa catlar mi yahu

İkinci el almıştım
Önceki sahibi de yeni tlf almış iade edemedim
Bir gün sonra yani dün
Telefoncuya gidip yurt dısı ikinciel iPhone 4s ile takas yaptım

iOS cok kaliteli
Yukarıdaki arkadas gibi
bende bin pişman oldum :-(

Hepinize cok cok teşekkür ederim
Konu kilitlenebilir
 

One X alsaymışsın keşke pişman olmazdın..
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanman dileklerimle.
Konu sahibi isteği üzere
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...