4s'imi bugün sattım sizce hangi Android?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Consul9

Üye
Dostum maalesef hata yapmissin.Ben İPhone satıp da bırak androidi herhangi bir telefon alan adamın memnun olduğunu gormedim.Ama android den İOS'a gecen memnun olmayan cok az kisi gördüm.Onlar da jb yapamayan vb kisiler.İphone 4s gerek tip gerek kullanim kolaylığı gerek destek veren bir cok firma ile s3 ten üstün.
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar bana telefon önerisi gerekiyor
Bırakın iOS - android tartismasını
İkiside ayrı guzel
Tartışmaya gerek yok
Cocuklar gibi tartışmayalım
 

15097

Üye
Bence bekle yeni iPhone çıkınca yeni iPhone al
 
12eylüle doru 4s al derim ucuzlayacak ne kadar android candır desenizde afedersiniz ama 1gb ram ile android olmaz en az 1.5 - 2gb lazım. iosta böyle bir sıkıntı yok 256 ve 512 ile çoğu şeyi yapıyor
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar
Bu yeni İphone çıktığı zaman
Ne zamana kadar Türkiye ye gelir
Ve bizler ne kadar süre içerisinde
Alabiliriz
 
theyunus' Alıntı:
Arkadaslar
Bu yeni İphone çıktığı zaman
Ne zamana kadar Türkiye ye gelir
Ve bizler ne kadar süre içerisinde
Alabiliriz

kimse munetcin olmadigina gore
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Evet haklisin kardes :-)
Tam gunünü tabi bilemeyiz
Ama bazı arkadaşların tahminleri cok kuvvetli
 

EroL

Emekli Yönetici
İlk mesajı, yani konunun açılış amacını okumadan yorum yapan değerli üyelerimiz
Sizce yine daha yüksek hafıza ile İphone 4s mi
Yoksa donanım canavarı olan bir andrid cihaz mı almaliyim

Soru çok basit. Öneriniz var ise yazarsınız yok ise konuyu terk edersiniz. 61 adet gereksiz tartışma ve konuyla alakasız mesaj silindi.
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi

Teşekkürler aydınlatmanız için
 
sony xperia s bak derim güzel alet inceleme fırsatı buldum
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi

Katılıyorum ama bilemiyorum
 

MrExpert

Üye
4s i neden sattın ki ....
 

xPaSHax

Üye
dostum bende 4s kullandım sattım s3 te kullandım onuda sattım suan nexus kullanıyorum gayet memnunum farklı bı deneyım olabılır senın ıcın tavsıye ederım zevkler ve renkler tartısılmaz gercı ama galaxy nexus i9250 derim ben pısman olacagını sanmam
 

mega2

Üye
Artık satmışsın iş işten geçmiş pişman olursan tekrar alabılırsın paran olduğu sürece sorun değil Madem satmışsın, Galaxy note bakabilirsin mesela? veya note 2 yi bekliyebilirsin. Busaaten sonra samsung almanda fayda var derim. Htc veya Sony hakkında pek bilgim yok.
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
1400 e iPhone 4s siyah 16 gb
Pazarlık ile 1300 e düştü
Genpa garantili 4 aylık
Çakılların içersine düşmüş
Ufak tefek kasa da çizikler olmuş
Fazla belli değil diyor
Pazartesi bakıp almayı düşünüyorum
Yinede samsung s3 de aklım kalıyor
sizce ne yapmaliyim
1300 e samsung S3 de var sifir ayarında
 

lordufuk

Üye
Az daha bekle birazdaha para ekle İphone5 al eğer bekliyemem vede param yetmiyor diyorsan s3 al
 

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Cok pahalı olur şimdi o
2000 tl den aşağı olmaz tahminimce
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...