4se terfi ettim :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bir kac istisna haric cok fark yok bence tabi fark olcak biri ust model cunku ama oyle aman aman 3g ile 3gs arasindaki gibi fark yok
 

Türe

Üye

4s ' de infinity blade 2 5-10 sn önce açılıyo
 
İkisi de 2 yıl tam performans kullanılır mı bilemem ama android son dönemlerde satıs stratejisi kurbanı oluyo çogu sahane cihaz 4 yada jb almadı vermediler ilerde S2 için de jb den sonra bi güncelleme alamaz haberleri çıkarsa sasmamak lazım çünkü deli gibi cihaz çıkarıyor Samsung.Apple tarafında böyle bi sorun olmaz.
 
    Konu Sahibi
Tesekkur ederim 4 U 1000 tl ye saydılar tanıdık bir telefoncu abi var 4s i bana 1400 tl ye verdi farkı cihaz çok seri kamera harika siri çok daha ukala şarjı dün taktım İnternet'e falan girdim hala giriyorum %84 su anda...
 

kmesne

Üye
Bence şu an için çok büyük bir hata etmişsin çünkü 2 ay içinde yeni ıphone türkiyeye gelir kendin de lanet edeceksin az bekleseydim diye ama iş işten çoktan geçmiş olacak
 

Epple

Üye
Bence şu an için çok büyük bir hata etmişsin çünkü 2 ay içinde yeni ıphone türkiyeye gelir kendin de lanet edeceksin az bekleseydim diye ama iş işten çoktan geçmiş olacak

Bi kere 6. Nesil iPhoneun fiyatinin ne kadar olacagi belli bile degil. Kaldi ki 2 ay sonra 4u 1000 tl ye satmasinin inkani yoktu.

Bu arada dun bi oylesine sordum bi telefoncuya benim 4s i 900 e alalim dediler
 

WebStyle

Üye
Şahsen ben 4 kullanıyor olsaydım biraz daha bekleyip 5 e terfi ederdim ancak almissiniz artık 4siniz hayırlı olsun.
 
Bi kere 6. Nesil iPhoneun fiyatinin ne kadar olacagi belli bile degil. Kaldi ki 2 ay sonra 4u 1000 tl ye satmasinin inkani yoktu.

Bu arada dun bi oylesine sordum bi telefoncuya benim 4s i 900 e alalim dediler

900 mü? Ben 1000 veririm
 
    Konu Sahibi
Tesekkur ederim ben yeni sordum 1600 veririz dediler
 

15097

Üye
güle güle kullan
 
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...