Round-Saturn
Üye
450 tl sı olanlar Samsung galaxy gio alsın !
gerçekten bu fıyata çok gûzel telefon hakkını veriyo 280 mb ram i var oyun grafikleri çok iyi işlemcisıne kimse laf atmasın gpu suda ıyi dûn skyfire ile lig tv izledim gayet stabil gosteriyodu dokunmatigi çok hassas kamerası gündüzleri harika çekiyo güncelleme gelırse dahada iyi seviyeye gelır bu fiyata süper telefon kacirmayın bence


bu cihazları düşünsün android telefon alıcaklar 
