450 tl sı olanlar Samsung galaxy gio alsın !

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
450 tl sı olanlar Samsung galaxy gio alsın !
gerçekten bu fıyata çok gûzel telefon hakkını veriyo 280 mb ram i var oyun grafikleri çok iyi işlemcisıne kimse laf atmasın gpu suda ıyi dûn skyfire ile lig tv izledim gayet stabil gosteriyodu dokunmatigi çok hassas kamerası gündüzleri harika çekiyo güncelleme gelırse dahada iyi seviyeye gelır bu fiyata süper telefon kacirmayın bence
 
  • Beğen
Tepkiler: Sertug1991


y n s c n

y n s c n

Üye
Olur olur fırsatımız olursa kaçırmayız |-)
 
Consul9

Consul9

Üye
o fiyata alınabilecek en iyi telefonlardan biri :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sertug1991

nerdesingol

Üye
telefon gerçekten güzel benim kuzenim kullanıyo ama geçen ideos x5 baktım 10 20 dk falan kurcaladım telefonu harika ötesi gio parasının hakkını verir ideos x5 paranın 2 katını verir :D bu cihazları düşünsün android telefon alıcaklar

gio:450tl ideos x5: 560tl
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
    Konu Sahibi
ya çok güzel oyunlarda yûklenebiliyor samsung un çikardıgı en güzel telefonlardan zaten şu sıralar popûler
 
Ocean258

Ocean258

Üye
age cok daha guzel bundan.. guzel telefon ama 450 Tl etmez bence.. LG optimus me'yi 299 a alabılıyorken.. ozellık olarak me 600 gio 800 ıslemcıye sahıp bunun dısında kafa kafaya hatta ekran kalıtesı ve parlaklıgı olarak me daha ıyı bence.. kullandım ordan bılıyorum..
 
61semih

61semih

Üye
age cok daha guzel bundan.. guzel telefon ama 450 Tl etmez bence.. LG optimus me'yi 299 a alabılıyorken.. ozellık olarak me 600 gio 800 ıslemcıye sahıp bunun dısında kafa kafaya hatta ekran kalıtesı ve parlaklıgı olarak me daha ıyı bence.. kullandım ordan bılıyorum..
me nın ekran kalıtesı ve parkalklıgı dıyorsunda lg me nın renk derınlıgı 256 k olarak gorunuyor
<-- kaynakta
gıonun ıse 16mılyon renk derınlıgıne sahıp bırde lg me 240 x 320 ekran cozunurlugu varken gıo da ise 320z480 ! sımdı me mı daha ıyı ekran konusunda gıo mu ?
 
y n s c n

y n s c n

Üye
me nın ekran kalıtesı ve parkalklıgı dıyorsunda lg me nın renk derınlıgı 256 k olarak gorunuyor
<-- kaynakta
gıonun ıse 16mılyon renk derınlıgıne sahıp bırde lg me 240 x 320 ekran cozunurlugu varken gıo da ise 320z480 ! sımdı me mı daha ıyı ekran konusunda gıo mu ?

Aradaki fiyat farkına bakın, ne kadar ekmek o kadar köfte :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
herkez istedigi telefonu alır kardeşim :oke:
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
iyidir hoştur Gio...
 
  • Beğen
Tepkiler: Sertug1991
umutku84

umutku84

Üye
age cok daha guzel bundan.. guzel telefon ama 450 Tl etmez bence.. LG optimus me'yi 299 a alabılıyorken.. ozellık olarak me 600 gio 800 ıslemcıye sahıp bunun dısında kafa kafaya hatta ekran kalıtesı ve parlaklıgı olarak me daha ıyı bence.. kullandım ordan bılıyorum..
Me bi dönem bim de 300e satılmıştı suan güvenilir bi yerden 300e bulabilirmisin ? Hepsiburada da me 500tl gio da 480tl
 
futbol123

futbol123

Üye
bende almayı düşünüyorum fiyatı özelliklerine göre cok uygun
 
61semih

61semih

Üye


Aradaki fiyat farkına bakın, ne kadar ekmek o kadar köfte :)
ona lafım yok zaten ama optımus me nın ekranı gıo nunkınden daha ıyı denılınce bende rakamsal verılerı yazdım nasıl daha ıyı olur dıye arada daglar kadar fark var gıo onde
ha optımus me fıyatına gore guzel bır telefon ona lafım yok zaten ;)
 
y n s c n

y n s c n

Üye
ona lafım yok zaten ama optımus me nın ekranı gıo nunkınden daha ıyı denılınce bende rakamsal verılerı yazdım nasıl daha ıyı olur dıye arada daglar kadar fark var gıo onde
ha optımus me fıyatına gore guzel bır telefon ona lafım yok zaten ;)

Yani zaten bütün meselede bu, adamlar bu telefonları çıkarmadan önce zaten belirli bi plan yapıp öyle çıkarıyolar..
Eğer optimus me gio'dan iyi ve ucuz olsaydı Gio'nun piyasası olmazdı her telefon bu ticaret plana göre üretilmiş aslında mesela ;
Optimus black ve neo , Arada gpu ve işlemci farkı var ama çok büyük büyük bi fark değil ama nedense neo'nun ekranı kücük çözünürlüğü iyi değil..
hepsini dengede tutmak için elbet bikacında birkac sorun veya eksik bulunabilir..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt