Telefon Tavsiyesi 400 Tl 2. el telefon tavsiyesi

Sponsorlu Bağlantılar

fingerback5

fingerback5

Üye
    Konu Sahibi
400 Tl 2. el telefon tavsiyesi
Bir arkadaşa 2.el telefon alacağız.Aradığı özellikler ön kamerasının olması , kulaklık çıkışı ve hoperlörün ortalama altında olmaması ve telefonun yavaş olmaması.Ha birde illa subway surfers açması gerek.Max fiyat 400 tl yardımlarınızı bekliyorum.
 


Jackks

Jackks

Üye
400 Tlye ben N8 derim.
 
MrExpert

MrExpert

Üye
3gs alsın fena değil istediği oyunuda oynar.
 

hurol1

Üye
Atrix
 
fingerback5

fingerback5

Üye
    Konu Sahibi
N8 subway surfers açar mı?Yoksa diğer özellikler tutuyor.
 
71fatih

71fatih

Üye
Galaxy s advance en mantikli telefon bence. Android, Uygulama,Oyun,Samoled, Cift cekirdek ve 4.1 jb o fiyata almak icin 5 neden.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
400 tlye nexus 7 al dandik bir telefon kullanırsın daha mantıklı
 
fk555897

fk555897

Üye
iphone 3GS almasını öneririm. N8'de falan Subway Surfers oynayamaz ama iPhone 3GS ile çoğu oyunu oynarsın.
 

umutbabaaa

Üye
iphone 3gs almasını önermem çünkü apple elini ayağını çektiği telefon çöp oluyor iphone 3g örneğidir galaxy s advance bulu orsan alabilirsin. 3gs de subway oynarsın arada bir takılıyor
 

MaxipmaN

Üye
subway ıp4 te kasıyor guncellemede cıvımış
 
Fatic

Fatic

Üye
bende 3gs alsın derim stabil bi işlemtim sistemi her zmn en iyisidir.
 
BlindMyEyes

BlindMyEyes

Üye
3gs almasını bende öneriyorum şahsen ben arıyorum makul bi fiyata bulursam alıcam :D
 
Teknolojihastası

Teknolojihastası

Üye
takippp :)
 
vegatablo

vegatablo

Üye
s advance veya ace 2
 


Üst Alt