Tebrikler kardeş, darısı benim başıma. Heralde bende 2099 yılında orgeneral olamadan, belki yuzbası olarak emekli olcam bu gidişle heraldebu arada cumlem dusuk olmuş ama olsun okadarda canım
![]()

teşekkür ederimtebrıkler nice rütbelere![]()
teşekkür ederim kardeşimtebrikler kardeşim

inşallahALPARS™;3570567' Alıntı:Bi 4 yıl daha beklemen İnşallah![]()

