3tl'ye Sınırsız İnternet

Metin MF

Üye
o zaman pc ye de opera yükle Hotspot Shield bu ne oluyo.?

proxy gibi bi şey. opera mini gibi server kullanarak bağlanır nete.


---------- Eklendi @ 20:52:48 ---------- Yazıldı @ 20:52:12 ----------

ya da expatshield de olabilir
 


proxy gibi bi şey. opera mini gibi server kullanarak bağlanır nete.


---------- Eklendi @ 20:52:48 ---------- Yazıldı @ 20:52:12 ----------

ya da expatshield de olabilir

anladım.da pc ye opera tarayıcısını yüklesen öyle faceye girsen face paketinden gitmez belki.
 
ama google chorme daha iyi.opera ile sadece faceye gireriz.normalde chorme kullanırız.250mb face paketi biterse tekrar hız kısıtlaması gelir.yoksa bitmesi hiç sorun değil.
 
bu konuya cevap yazıyoz ya onları nasıl beğeniyoz.beğenmek istiyom ama beğenemiyorum.telden giriyom.
 
Tepkiler: kozagac ve -efşan

Metin MF

Üye
pc ye geçince yaparsın mobilde olmaz
 
o paketi kullanıp bitirdikten sonra 3tl sınırsız interneti yap.
ya sonra turkcell farkedip faturaya kösmesin valla bence dikkatli olmak lazım çünkü turkcell böyle bir açığın altında kalmaz. beleş zannedip kullandığımız miktarı sonra faturaya bi yansıtırsa ozaman sakat..
 
Arkadaşlar yorum yazıyorsunuzda konu üste çıkıyor sürekli. Özelden sorabilirsiniz arkadaşa. Mesela ben özelden sordum.
(Bu yorumu yazarken konunun üste çıktığının farkındayım. Sadece bilgi amaçlı yazdım)
 

faturalı ise kullanma derim.benimki faturasız en fazla hattın içindeki tl ler gider.
 
Konu kilitlensin veya silinsin
 
    Konu Sahibi
KİMSE BURAYA YAZMASIN ARTIK . İSTEYEN ÖZELE GELSİN
 

ali0503

Üye
Konuyu kaldır lutfen admin.