3gs kablo işaretınde kaldı pc gormuyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

coolfeed

Üye
    Konu Sahibi
3gs kablo işaretınde kaldı pc gormuyor
cihazı açtığımda sarj edın işsareti çıkıyor pc ye bağlıyorum once pıl tek kademede fiş isreti yok birkaç dakıka sonra cıhaz kendi kendine açılıyor kablo işareti çıkıyor dfu moduna alıyorum ancak ne pc ne i tunes nede baska bir program cihazı tanımıyor cihazı baska pc ve kablolarlada denedim sonuç aynı bu arada pc ye bağlı olduğu surece işiği yanık konumda oluyor 5- 10 daıkıkada bir akapanıp açılıyor cıhazı pcden ayırdıktan bir sure sonra kapanıyor aynı durum normal sarj cihazı içinde geçerlı. yardımlarınızı beklıyorum arkadaslar
 


cmlkrc

cmlkrc

Üye
anladığım kadarıyla cihaz recovery mode da kalmış shshs kaydın varsa tinyumbrella programını kurup exit recover mode u tıkla aksi halde restore etmen lazım bence
 

coolfeed

Üye
    Konu Sahibi
mrb shsh kaydım var tinyumbrella programıda kurulu sorun su ki enbasta yazdığım gibi pc cıhazı tanımıyor sadece ekranı açıyor işiği ekran işiği süreklı yanık vazıyette birde kablo işareti var pc cıhazı görmediği için bir mudahalede bulunamıyorum.pc ye bağlandığında yazdıklarımın dısında hiç bir tepkı vermıyor.baska pc ve kablolarlada denedim sonuç aynı bir usta pilden yapabilir dedi değiştirdim değisen bir sey olmadı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt