coolfeed
Üye
3gs kablo işaretınde kaldı pc gormuyor
cihazı açtığımda sarj edın işsareti çıkıyor pc ye bağlıyorum once pıl tek kademede fiş isreti yok birkaç dakıka sonra cıhaz kendi kendine açılıyor kablo işareti çıkıyor dfu moduna alıyorum ancak ne pc ne i tunes nede baska bir program cihazı tanımıyor cihazı baska pc ve kablolarlada denedim sonuç aynı bu arada pc ye bağlı olduğu surece işiği yanık konumda oluyor 5- 10 daıkıkada bir akapanıp açılıyor cıhazı pcden ayırdıktan bir sure sonra kapanıyor aynı durum normal sarj cihazı içinde geçerlı. yardımlarınızı beklıyorum arkadaslar
