3gs çıtırtı var yardımm...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
alpo003

alpo003

Üye
    Konu Sahibi
3gs çıtırtı var yardımm...
Bende 3GS var müzik dinlerken ve konuşurken çıtırtılar geliyor.Programsal oldunu düşünüyorum çunku sim kilidini açmadan önce telefonda sıkıntı yoktu ne yapmalıyım yardım ederseniz sevinirim:ah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt