3G için istek yapalım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
3G için istek yapalım
arkadaşlar yakın zamanda gelecek olan 3g için turkcelle mail atalım. görüntülü konuşma için bedava kontörler, kampuscell 15 dk si 2kontör süper ikili paketlerininde ücretsiz yararlanması için mail atalım.
 


LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Atmasına atalım da. Iki 3 kişi ile olacak birşey değil. Merak etmeyin yeni başladığı için ilk başlarda bedava verecektir. Fiyatlarında normal tarifelerle aynı olacağını söylediler. Eee daha ne olsun.
 

cool_eagle

Üye
    Konu Sahibi
Atmasına atalım da. Iki 3 kişi ile olacak birşey değil. Merak etmeyin yeni başladığı için ilk başlarda bedava verecektir. Fiyatlarında normal tarifelerle aynı olacağını söylediler. Eee daha ne olsun.

forumda 2-3 kişi mi var
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
forumda 2-3 kişi mi var

Onu mecaz anlamda söyledim. Demek istiyorum ki 3G gibi daha hayata girmeyen bir devrim niteliğini taşıyan teknolojiyi sadece belli kişilerin isteği ile değiştirmez demek istedim. Buradan da en fazla 25-50 kişi çıkar. Ne yazıkki bu durumlarda seyirci kalıyoruz. Daha iyisini yapmak isterdik. Sen, nasıl bir mail yollanmasını istiyorsan konuya yaz duruma göre ben de gönderirim.
 
PASAOGLU1

PASAOGLU1

Üye
katılıyorum mail atalım
 

Tayfur_51

Üye
katılıyorum bende
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Mail atalım atmasınada zaten açıklama geldi ücret ve tarife aynı şu anda oldugu gibi olucakmış zaten yakında rekabek kızışır indirim gelir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt