rodinia
Üye
3120 Ekran Işığı Sorunu.
Arkadaşlar Dün Turkcell KAmpanyasından Nokia 3120 Clasisc aldım. Gayet Şık ve Güzel Özellikte bir Telefon Ama Tek Sorun Ekran Işığının Hemen Kapanıyor olması bunun bir ayarı Falan Yok mu Çok Kötü Bu...Bunun Dışında GAyet İyi Özellikleri.. Rica Ediyorum Bununla İlgili Bir Bilgi Yazılırsa Sevinirim.....
