sagopagrup
Üye
**** bu nasıl şey be boşuna ındırttırıyosun !![]()
Arkadaşım Ben burda İNDİRİN..! die bağırmıorum..Ayrıca bu öle bişey indirmekten veya telefona atmaktan anlamıosan insan gibi sor..Ondan sonra gel burda yapamassan söle daha yeni üyesin 2 msj ından 1 inide böle bişeye harcama..






