30 dakika suda kalabiliyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Suyun Altında Iyi Belgesel Çekilir Bu Telefonla:ehe :hmmm
 


gkcll

gkcll

Üye
iyi arada banyo yaptırırdınız,
inandırıcı gelmiyor hoparlör mikrofon bunlar ne olacak
 
PriZm

PriZm

Üye
Benim anlamadığım telefonun mikrofon ve hoparlörü nasıl su geçirmiyor :D
 
Türk-X

Türk-X

Üye
Telefonun ısınma gibi bir sorunu kalmayacak ısınırsa suyun altında soguturuz :ehe

Haber İçin :tşk:
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
para olasa da alsak :(
 
avcitalip

avcitalip

Üye
MertcaN9

MertcaN9

Üye
    Konu Sahibi
şaka bir yana ama çok da başarılı bir telefon bence sistemi android olmasa aşık olabilirdim :D öncelikle artık su mağduriyetinden kurtaracaktır insanları bu telefon her gün forumda 10 larca haber başlık açılıyor okuyoruz 'telefonum göle düştü suya düştü vs...' insanlar o kadar para veripte telefon alıyorlar bir anlık dalgınlık yada bir hata gidiyor telefon elbette prinç filan çözümü varda yinede bu telefon çok iyi düşünülmüş güzel bir telefon tebrik etmek lazım
 
lordufuk

lordufuk

Üye
Telefon kral ya :) ama bizim türkler bunu farklı amaçlarla kullanır eminim :)
 
Kerim.

Kerim.

Üye
şaka bir yana ama çok da başarılı bir telefon bence sistemi android olmasa aşık olabilirdim :D öncelikle artık su mağduriyetinden kurtaracaktır insanları bu telefon her gün forumda 10 larca haber başlık açılıyor okuyoruz 'telefonum göle düştü suya düştü vs...' insanlar o kadar para veripte telefon alıyorlar bir anlık dalgınlık yada bir hata gidiyor telefon elbette prinç filan çözümü varda yinede bu telefon çok iyi düşünülmüş güzel bir telefon tebrik etmek lazım
androide neden gicikligin var?
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye


:zuhaha: banamı vurduruyorsun lafı ? :ehe :zuhaha: :D :D


- - - Eklendi - - -



duyulur,suyun altı boşluk değil bak mesela git denize gir dibe dal yanından bir tekne falan geçsin motor sesini duy :evet:

ses boşlukta yayılmaz :evet:


- - - Eklendi - - -



bencede :ehe

bu tekne kürekle çalışıyo herhalde :D teknenin motoru seni parçalamasın da :ehe
 
osmanaslan1060

osmanaslan1060

Üye
telefona o kadar para verip suya atacak bir insan tanımıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

***BlackrosE***
Cevap
14
Görüntüleme
7K
SelmanTE


Üst Alt