MertcaN9
Üye
androide neden gicikligin var?
gıcık değil arayüzünü sevmiyorum hani nasıl desem çekici gelmiyor yoksa en iyi sistemlerden biri bunu benim onaylamama gerek yok. bir tek samsung glaxy de ki touchwiz arayüzü filan onu seviyorum standart android arayüzü çok itici geliyor bana
- - - Eklendi - - -
telefona o kadar para verip suya atacak bir insan tanımıyorum
suya atmaz kimse ama oldu da hiç elinden düşmedi mi senin ? yada yağmur yağarken hiç mi telefonun çalmadı bence çok hassas olmasından böyle olması çok daha kullanışlı



ama ekrana widget koyamiyosun.gorunusu hemen bozuluyor.kisisellestirme cok az o arayuzde.



