30 ağustos cep telefonlarımızı kapatalım !!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SaGa21

Üye
    Konu Sahibi
30 ağustos cep telefonlarımızı kapatalım !!!!
ÖNEMLİ

Arkadaşlar,cep telefonu operatörleri 15 yıldır Türk halkını sömürüyorlar.
Dünyanın en pahalı GSM iletişim hizmetini Türk halkı kullanmaktadır.
Eğer sesimizi çıkartmazsak ve tepki göstermezsek bu sömürüye de daha uzun yıllar devam edeceklerdir.
Nüfusu 72-73 milyon olan ülkemizde toplam 65 milyon Cep Telefonu abonesi vardır.Belki çoğu kimse "neyi değiştirebiliriz" diyebilir,ama çaba harcamazsak hiç bir şey değişmez...Yıllar önce "Aydınlık yarınlar için karanlığa bir mum da sen yak" kampanyasına katılmadık mı?Her gün akşam aynı saatte evimizin ışıklarını açıp kapatarak tepki vermedik mi?...19 yıl önce Cola fiyatlarının aşırı derece artmasını protesto için kimse Cola içmemişti bu ülkede,Ve hemen yapılan zam geri alındı hatırlarsanız...
Şimdi yapılması gereken şey de tıpkı eski tepkilerimizde olduğu gibi GSM operatörlerine "AYAĞINIZI DENK ALIN" anlamında bir ihtar vermektir.
Bunun yolu yine halkın birlikte hareket etmesiyle olacaktır.Belki kimse telefonundan 1 saat bile ayrı kalmayı göze alamaz ama eğer tüm aboneler 1 gün için telefonlarını kapatırlarsa amacımıza ulaşabiliriz.

30 AĞUSTOS 2009 TARİHİNDE SADECE 1 GÜN İÇİN CEP TELEFONLARIMIZI KAPATALIM ARKADAŞLAR. (Gece yarısından-Gece yarısına kadar)

Türk halkının gerektiğinde nasıl birlik ve beraberlik içerisinde hareket edebileceğini ve istediği herşeyi değiştirebileceğini gösterelim.

Lütfen bu maili tüm tanıdıklarınıza gönderin,30 Ağustos'a kadar bir çığ gibi büyüyerek tüm ülkeyi sarması ve kampanyanın başarıya ulaşmasına destek verin...


Kampanya Destek Sitemiz:
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut Aktaş, ender_18 ve ibribr


ibribr

Üye
Teşekkürler güzel bir konu aynı şeyi internet için de yapmak lazım
 
oguziverson

oguziverson

Üye
neden 30 ağustos:hmmm
bari 30 temmuz olsun ucuzlama olcaksa 3g den başlasın:ehe:ehe:kop:
 
maxitr

maxitr

Üye
tesekkurler cok güzel bir konu fakat cep telefonları hayatımıza o kadar yerlestiki onlarsız yapamıyor insanlarımız bir gündede operatörlerin bundan fazla etkilenecegini zannetmiyorum. yine bilgilerin için tesekkur ederim.
 
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
Bende varım ;)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
siyasi kokuyor ! Neden böyle anlamlı bir gün seçiliyor.. Zaferimizi kurtuluşumuzu mu protesto ediyorsunuz başka şeylerimi.. Lütfen konu kilit olsun, OYUNA GELMEYİN ? ?
 
oguziverson

oguziverson

Üye
siyasi kokuyor ! Neden böyle anlamlı bir gün seçiliyor.. Zaferimizi kurtuluşumuzu mu protesto ediyorsunuz başka şeylerimi.. Lütfen konu kilit olsun, OYUNA GELMEYİN ? ?
:yuru
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
O kadar alıştırdılarki kimsenin kapatacagını sanmam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt