30.09.2011 Harita Güncellemesi

Sponsorlu Bağlantılar

ISOLYTEAM

ISOLYTEAM

Üye
evet bu eve sur olayını bende anlamıyorum bende onceden oturdugum eve otamatık gıdıyor sımdı oturdugum ewle arası 7 km ama nedense ewe sur dıyınce hep oraya gıdıyor... acaba onceden nokıa nın bı sıtesınde fılan ewı oara olarak mı ısaretledık acaba ?

bizim ilçede sadece tek bir yol gösteriyordu eskisinde..şimdi tüm sokaklar var.. :) :) :)
ama eve sür dediğimde bursaya sürüyor,ben kayserideyim..bu ev nerden değiştiriliyor bulamadım..
 


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
deneyelim bakalım
 

karasahinemre

Üye
yıl olmuş 2011...
 
Apple iPhone4

Apple iPhone4

Üye
Nerden indiriyoruz? Yeni Güncelleme yok diyorda. Nokia Ovi Suite :S
 

ozgurde

Üye
bende de halen 149 mb diyor güncelleme bulamadım nasıl yapıyorsunuz?
 

deli oğlan

Üye
evet bende şimdi güncelledim bulunduğum yerin adı bile yoktu şu an iyice ayrıntılanmış :) ayrıca farkettinizmi bilmiyorum ama yürüme içinde tükçe ses gelmiş bu çok hoşuma gitti..belki daha önce gelmişti ben görmemiştim :)
 
onur_bjk53

onur_bjk53

Üye
bende şuanda indiriyorum du bakalım hadi hayırlısı =)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
yürüme için türkçe ses gelmemiş henüz herhalde yanlış gördün
 

deli oğlan

Üye
yürüme için türkçe ses gelmemiş henüz herhalde yanlış gördün
hayır arkadaşım yanlış görmedim ben kullanıyorum iki gündür çokta hoş olmuş..menü-haritalar-ayarlar-navigasyon-yürüme rehberi bu yolu izleyip bakarsan en aşağılarda türkçe-sokak adlarıyla yazanı görürsün onu seçince kendi otomatikmen yüklüyo sonrada doya doya kullanıyosun :)
 
realplayer2

realplayer2

Üye
önceden 114 mb idi 149 olmuş ewet ayrıca türkçe yürüme rehberi de eklenmiş önceden sadece uyarı sesleri titreşim vardı
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
bende çıkmadı sende nasıl çıktı c6 var bende
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
tamam oldu..başka bir sokak adlarıyla olan dosya indirince yeni liste çıktı ve türkçeyi indirdim :oke:
 
mfb2

mfb2

Üye
Arkadaşlar bu güncelleme nerde ben neden görmüyorum ??
 
SilentOne

SilentOne

Üye
sokak adlarıyla olması süper oldu yha
 

metinakrep

Üye
evet şimdiki güncelleme daha güzel olmuş olmayan ilçelerde eklenmiş c5 te yüklendi gayet güzel şimdi ise n8 e yükleyeceğim
 

haytu

Üye
iyi de nerden indireceğiz 2011 güncel haritayı biri bana yardım etsin :((
 

azax

Üye
saol dostum
 

Baytar21

Üye
tşk

----------Eklendi @ 18:32:44 ---------- Yazıldı @ 18:23:26 ----------

Arkadaşlar linki bulamıyorum. Yardım lütfen.
 
qsaw

qsaw

Üye
Hımm...:hmmm ben yaptım galiba bunu neyse bi bakıyım
 


Üst Alt