ISOLYTEAM
Üye
evet bu eve sur olayını bende anlamıyorum bende onceden oturdugum eve otamatık gıdıyor sımdı oturdugum ewle arası 7 km ama nedense ewe sur dıyınce hep oraya gıdıyor... acaba onceden nokıa nın bı sıtesınde fılan ewı oara olarak mı ısaretledık acaba ?
bizim ilçede sadece tek bir yol gösteriyordu eskisinde..şimdi tüm sokaklar var..![]()
![]()
ama eve sür dediğimde bursaya sürüyor,ben kayserideyim..bu ev nerden değiştiriliyor bulamadım..

(
ben yaptım galiba bunu neyse bi bakıyım