2Ghz'lik Xperia Pro

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hemen benden gelsin.2 GHZ çok başarılı ve kasma falan da yok.Umarım mutlu olursun
 

doctorrr

Üye
yaa allasen yapma şunları elinde patlayacak sonra
 
yakarsan kartı patlamazıda başka birşeyide görürsün
 

xPaSHax

Üye
bence riskli ve gereksiz ama tebrikler
 
Hayırlı olsun ama sakat iş şanslıymışsın diyelim bence çok zorlama ki elinde kalmasın
 

xPaSHax

Üye


Symbian S60v5 bir telefonun olsaydı görürdün riski Millet 1 Mhz arttırmak için telefonunu yakmayı göz önüne almıştı. Bundan bende muzdariptim. İçimi rahatlattım
stabıl calısıyomu bari ben sahsen pc ye bıle yapmam overclock adam ona gore sogutma sıstemı koymustur yetersız gelebılır sonra eti buffff olmasın
 
iyi yapmışsın adaş. Ileride 3 4 de yap, takıl
 
Pc işlemcisi olan amd fx 8150 9ghz'ye oc yapılıyorda mobil işlemci neden 2ghz yapılmasın Tebrikler dostum, umarım telefonda bir sorun olmaz çünkü gerçekten yüksek bir değer.
 
Kontrolsüz güç, güç değildir.
 

doctorrr

Üye
ben 680 mhz le sana bi video koyayım durda karşılaştırayım
 

Lenneth

Üye
Qualcomm un islemcileri rahat overclock ediliyor ve cok isinma yapmiyor.
Bende S+ kullanirken 2 ghz olunca stabil olmuyodu ama 1.9 ghz ile cok iyiydi performansi.
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...