Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
-
Konu Sahibi
-
Bu Konu Ara Konu Galiba ..
yakarsan kartı patlamazıda başka birşeyide görürsün
bence riskli ve gereksiz ama tebrikler
stabıl calısıyomu bari ben sahsen pc ye bıle yapmam overclock adam ona gore sogutma sıstemı koymustur yetersız gelebılır sonra eti buffff olmasın
Symbian S60v5 bir telefonun olsaydı görürdün riskiMillet 1 Mhz arttırmak için telefonunu yakmayı göz önüne almıştı. Bundan bende muzdariptim. İçimi rahatlattım
Ya yanmazsa?
Kontrolsüz güç, güç değildir.
Bu telefonun senden çekeceği var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?