Tavsiye 2600 civarlarında mühendislik çizim vs programları için notebook

Sponsorlu Bağlantılar

alexi laiho

Üye
    Konu Sahibi
2600 civarlarında mühendislik çizim vs programları için notebook


işlemci + ssd fiyat olarak uygun tavsiye ederim
 


boran9999

boran9999

Üye
Dediğiniz gibi işlemci HDD+SSD oldukca iyi ama 64bit Grafik kart sorun olur kanısındayım bütcenizde bir miktar daha artırım yapabilirseniz 128Bit GT850M olandan almanızı tavsiye ederim.Selamlar
 
3onur5

3onur5

Üye
indesign autocad solidworks illustrator ve adobe un çeşitli programları için tek gerçek apple arkadaşlar bu tür programları appleda öğrenmek artı bi ayrıcalık heleki ingilizce öğrenmek dahada iyisi bi macbook yada imac öneririm​
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
5 yıllık laptopum var. 512mb ekran kartı var. Autocad 2014'te sıfır kasma var. Bu tür programlar için öyle ahım şahım bilgisayara gerek yok. Orta halli bi pc bile çok rahat iş görür. 2-3 önce netbook modaydı. Herkes alıyordu. Onlar bile kasmıyordu.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
indesign autocad solidworks illustrator ve adobe un çeşitli programları için tek gerçek apple arkadaşlar bu tür programları appleda öğrenmek artı bi ayrıcalık heleki ingilizce öğrenmek dahada iyisi bi macbook yada imac öneririm​
biraz (baya baya) hort gibi oluyor ama bir yanlışı düzelteyim dedim
solid works windows EXCULUSİVE bir yazılım yani sadece windows a özel mac yok mac alacaksan ses ve video kurgu için daha geniş yazılım yelpazesine sahip ama eğer cad programları iyi uğraşıyorsan laptop iş deği ortalama 5000 tl lik bir work station iyişini görür
quadro yada fire pro ekran kartları kullananın gtx ler oyun için orta düzey bir wirepro en üst düzey radeon ekran kartından daha iyi bir render ve hız verir (cad probramlarıdn)
 


Üst Alt