2013 Mayıs Ayının Üyesi "?" Tebrikler

Sponsorlu Bağlantılar

CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
2013 Mayıs Ayının Üyesi "?" Tebrikler
Hep olduğu gibi kolay bi seçim dönemini daha geride bıraktık. Pek fazla alternatifimiz yoktu. Oy çokluğuna bile ihtiyaç duymadan Gereksizler bölümünün müdavimlerinden olması sebebi ile ve yüzündeki yaraya teselli olması açısından x-scarface'i bu ayın üyesi seçtik. Bi üst rütbe olan "ayın yeğeni" olma yolunda önemli bir avantaj kazanan arkadaşımızı kutluyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrgncy, -Börteçine-, -Akıncı ve 1 kişi daha


Akıncı

Akıncı

Üye
:birak: o kadar buradaydık yönetim istifa
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
ismail

ismail

Üye
:alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Aa ben CABBAR olacak diye dusunuyordum hic beklemiyordum neyse tebriklersss :sirit:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve x-scarface
CABBAR

CABBAR

Üye
    Konu Sahibi
Gereksizler bölümüne olan bağlılığınız yaralı yüz kadar olursa bir gün siz neden olmayasınız . . .
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve x-scarface
Akıncı

Akıncı

Üye
:hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine- ve manolyam63
x-scarface

x-scarface

Üye
:kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
Joker

Joker

Emekli Yönetici
:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
:bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
Akıncı

Akıncı

Üye
:bleh: kolaydı :ehe
 
manolyam63

manolyam63

Üye
hayırlısı olsun akıncı ınsallah baska sefere...
 
  • Beğen
Tepkiler: -Akıncı


Üst Alt